בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
באיזה עיר בישראל הכי טוב למצוא אהבה? האם נוף הכרמל ומפרץ חיפה יכול לעשות את הקסם? החלטנו לקחת זוגות שלא נפגשו מעולם לדייט ברכב ה-AYGO X של טויוטה, והפעם בבירת הצפון. האם תוכל לצמוח פה אהבה?
נא להכיר
הכירו את עידו, בן 36, יבואן וסיטונאי, שהגיע לחיפה מפנמה סיטי, בירת פנמה. כן, מכל המקומות בעולם הוא בחר להגיע דווקא לכאן. בת זוגו לדייט היא ליאון, בת 32, גרה בחיפה עם שורשים בנשר, וכבר עשור היא מנהלת משאבי אנוש.
"חשוב לי שהיא תהיה בחורה של משפחה, שתאהב כל מיני דברים, תרצה לגדול, לנסות דברים חדשים. פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה בחיים. כמו בליינד דייט. זורמים", אמר עידו בהתרגשות לפני הפגישה. "חשוב לי שיהיה גבר, שיהיה בן אדם", אמרה ליאון. טוב, נראה לנו שקלענו בול.
זה רק אנחנו וה-AYGO X
טוב, זה מביך מעט בהתחלה אבל כפי שאמר עידו: זורמים. הוא אוסף את ליאון והשניים יוצאים לדרך. "ברוכים הבאים לדייט ב-AYGO X של טויוטה", נכתב במכתב שהשאירו להם ברכב והשניים התבקשו לנווט במערכת הניווט לרחוב קדושי קהיר בעיר, בדרך למקום בו יבלו את הערב.
עידו מתעניין אם ליאון דתיה או מסורתית וההסבר שלה מסבך אותו: "אני אעשה כאילו אני מבין, אבל אין לי בעצם מושג", הוא אומר בצחוק והקרח נשבר. השניים מגלים שעל רצף היהדות הפעילה, הם באותו מקום. הם עושים מה שהם יכולים ושומרים מה שהם יכולים ובעיקר - גמישים, כך מסתבר, ומהבחינה הזו הם די מסונכרנים. מה יהיה הלאה?
2 צפייה בגלריה
טויוטה סינגלס ראן חיפה
טויוטה סינגלס ראן חיפה
הרגשנו את הקליק!
(צילום מסך)
הרכב – טויוטה, העיצוב – יפני
"דווקא נוח לנסוע בו", אומרת ליאון על הרכב, "כזה גבוה, אני מרגישה שאני על הגג", היא אומרת ומסכים איתה עידו. "הרכב כזה מודרני, רומנטי", היא ממשיכה ועידו מתפלא: "רומנטי? אני חשבתי דווקא יותר לכיוון הספורטיבי".
ה-AYGO X הוא SUV עירוני שנוח לנסיעה ולהתנהלות אורבנית, עם עיצוב בולט וסטייל ייחודי אבל האמת היא, עידו וליאון, שה-AYGO X בו נסעתם הוא ייחודי ומיוחד עוד יותר מפני שהוא מגרסת הקפסולה - AYGO X UNDERCOVER.
שיתוף הפעולה הייחודי של טויוטה עם מעצב האופנה המשפיע ג'ון טקהאשי מ-UNDERCOVER, יצר מהדורה מוגבלת של ה-Aygo X שמציגה את המיטב משני המותגים, בהשראת הרוח החתרנית שג'ון טקהאשי ידוע בה.
2 צפייה בגלריה
טויוטה סינגלס ראן חיפה
טויוטה סינגלס ראן חיפה
(צילום מסך)
בואו לדייטינג מאחורי ההגה
כמו עידו וליאון, רווקים ורווקות נוספים יוכלו להיפגש ממש כך במתחם הייחודי של TOYOTA במרוץ ההודיס סינגלס ראן, שייצא לדרך בפעם השנייה היום, ה-14 בספטמבר. מתחם ה- AYGO X יחכה לאמיצים ולאמיצות. מי יודע, אולי תוכלו למצוא כאן את אהבת חייכם.
ואיך נגמר הדייט של ליאון ועידו? "עידו מקסים, דובר ארבע שפות. כאילו, סינית! מגניב ממש, אחלה בחור", אומרת ליאון, וגם עידו יצא חיובי ביותר: "ליאון בחורה נחמדה, מקסימה, זורמת, מדברת, היה כיף. תמיד טוב לצאת מאזור הנוחות", הוא אומר, "זה המוטו: 'תנסה – מקסימום תצליח'".
בשיתוף טויוטה סינגלס ראן