בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
באיזו עיר בישראל הכי טוב למצוא אהבה? במסענו עם זוגות מכל רחבי ישראל, הגענו אל בירת הנגב, באר שבע, ויצאנו לדייט ברכב עם זוג חמוד במיוחד. איך זה נגמר? צפו:
הכירו את ירדן, בת 28, שגרה בקיבוץ בית קמה ליד באר שבע. "אני זמרת, מורה לפיתוח קול ותרפיסטית במוזיקה, ממש טרייה", היא מספרת ומוסיפה, "אני מאוד אוהבת לרוץ". חכו, הריצה תהיה רלוונטית שוב בעוד רגע.
כשיוני בן ה-26 לא בבאר שבע, הוא חי במושב אביחיל שבעמק חפר. יוני הוא סטודנט להנדסת חשמל בבן גוריון ומתאמן לאיירון מן. עכשיו ספציפית הוא מתאמן בדרך למרתון בודפשט. קילר.
"יוצאים פה להרבה דייטים, מנסים", אומר לנו יוני אבל ירדן, מהצד השני, מודה שאין לה זמן לדייטים "אבל עכשיו החלטתי שאני כן שמה על זה יותר פוקוס". יש רצון, יש כוונה.
"אני מחפש מישהי שתהיה שקטה וחייכנית", נותן יוני את רשימת המכולת שלו, אבל בואו, גם לירדן יש בקשות: "שלא יישב על הספה כל היום ויבכה שהוא לא יודע מה לעשות עם עצמו".
2 צפייה בגלריה
דייט בטויוטה AYGO X
דייט בטויוטה AYGO X
אהבה דרומית. דייט בטויוטה AYGO X
(אריק מרמור)

דייט בפארק בבוקר קיץ
יוני מגיע לאסוף את ירדן ב-AYGO X של TOYOTA. לפי החיוכים, השניים קצת מובכים מהסיטואציה אבל דבר אחד בטוח: יוני פגש בחורה חייכנית, כפי שרצה. השניים שמו במערכת הניווט את פארק נחל באר שבע ויצאו לדרך.
בדרך גילתה ירדן שיוני צעיר ממנה בשנתיים ושהוא מגיע לא מעט לפארק אבל בריצה. "אני רץ לכאן 3-4 פעמים בשבוע. קניתי אופניים וחלק מהרכיבות הראשונות שלי היו כאן, אני מחובר לפדאלים", הוא אומר בחיוך. ירדן אומרת שהיא פחות מחוברת לפדאלים, אבל זה בסדר. כי גם אנחנו לא. ומה יוני גילה בדרך? שירדן מנגנת על פסנתר ועל גיטרה.
זאת הייתה גם הזדמנות להכיר את העיר שלהם, שלפחות לפי הסטטיסטיקה לומדים בה כ-30,000 סטודנטים, והיא נחשבת לאחת הערים הצעירות בישראל, עם שיעור של למעלה מ-50% תושבים מתחת לגיל 40. למי שמחפשים את החצי השני שלהם – שווה לשקול לעבור לבאר שבע.
השניים מסכימים שפארק באר שבע הוא מקום נהדר לדייטים ובכלל, אבל אינו מונגש היטב, בעיקר לא עבור הסטודנטים שצריכים רכב כדי להגיע אליו מהעיר. איזה מזל שעזרנו להם עם ה-AYGO X של טויוטה, הא?
2 צפייה בגלריה
דייט בטויוטה AYGO X
דייט בטויוטה AYGO X
רואים שיש לכם עתיד. דייט בטויוטה AYGO X
(אריק מרמור)
בואו גם אתם לדייטינג מאחורי ההגה
אהבתם את הרעיון של דייט ברכב? ב-14 בספטמבר נפגשנו במתחם ה-X AYGO של TOYOTA במירוץ הרווקים והרווקות של תל אביב, ההודיס סינגלס ראן. מאחורי ההגה של המכונית, פגשתם (אולי) את הנפש התאומה שלכם ואם זה לא קרה, אז מקסימום יצאתם להרפתקה יוצאת דופן.
זו הייתה גם הזדמנות להכיר את הרכב האורבני AYGO X, רכב כיפי ונעים, גבוה, עם חלל מרווח ביותר והרבה אזורי אכסון. הרכב האורבני הזה (עם הסטייל המעלף, בואו נהיה כנים) הוא לגמרי הרייד שלכם בתוך העיר.
עכשיו נחזור לירדן ויוני. איך הם סיימו את הדייט הזה? "זו חוויה מגניבה, לצאת מהאפליקציות ולהכיר מישהו ולדבר איתו כמו שצריך באמת", אומרת ירדן, וגם יוני מסכים: "כיף להכיר ככה פנים אל פנים".
ירדן אומרת שיהיה דייט שני בוודאות ויוני אומר שייאמץ את הלוקיישן של הפארק גם בעתיד (אנחנו מקווים שעם ירדן, כן?) בקיצור, חפשו אותם בפארק נחל באר שבע.

בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
פורסם לראשונה: 11:24, 10.09.23