באופן פרדוקסלי, דווקא התערוכה הגדולה בעולם לחדשנות וטכנולוגיה - היא גם אחת השמרניות יותר. CES נערכת מדי שנה בלאס וגאס, וביותר מ-50 שנה של פעילות מעולם לא הורשו להציג בה גאדג'טים שמיועדים לשימוש בחדר המיטות. למרות זאת, מדי פעם הציגו חברות סקס-טק מוצרים שהסתתרו תחת קטגוריות בנאליות לחלוטין. השנה הן יכולות לצאת מהמחבוא בעיקר בזכות אישה אחת - לורה דיקארלו, שזכתה להציג סוף-סוף את המוצר שלה, שנה אחרי שהוחרם מהתערוכה.  ב-2019 דיקארלו זכתה בפרס חדשנות על OS'E, מכשיר ייחודי למראה שמאפשר גירוי בנקודות שונות תוך שמירה על ידיים חופשיות. אלא שלפי תקנון התערוכה, מוצרים מסוג זה - שמסומנים באופן שמרני כתועבה - לא יכולים לזכות בהכרה או בפרסים. לאחר שנשלל ממנה הפרס, דיקארלו יצאה בקריאה פומבית לאפשר גם לטכנולוגיות כאלה לקבל במה - והיא ניצחה: קיבלה בחזרה את הפרס, ופתחה דלת עבור חברות נוספות. יש כמובן רובד נוסף לסיפור הזה, שכן OS'E, כמו חברות אחרות בתחום הזה - מנוהלות על-ידי נשים בעבור נשים, קונספט חדשני בפני עצמו עבור תערוכה מהסוג הזה.
5 צפייה בגלריה
OSE
OSE
הכל בזכותם. הדוכן של OS'E
(צילום: הגר בוחבוט)
צעצועי המין נכללים בתערוכה תחת טכנולוגיות לבריאות ורווחה, והשנה נחשבת על-ידי הנהלת CES ל"שנת ניסיון", שנועדה לבחון את ההתאמה של המוצרים לקטגוריה. כך בפעם הראשונה לצד כריות שמונעות נחירות, מברשות שיניים חכמות וצעצועים התפתחותיים לילדים - נצפו ב-CES גם ויברטורים חכמים, מכשירי עיסוי כמו שהאמריקאים אוהבים לקרוא להם, וחלקם אכן התגלו כחדשניים למדי. נתחיל ב-OS'E עטור הפרסים: העיצוב הייחודי מושך את תשומת הלב מיד, וגם הכותרת - "מעסה רובוטי לאורגזמות מעורבות". הרעיון שמוביל את המכשיר הזה הוא לדמות עד כמה שאפשר מגע אנושי, בכמה נקודות במקביל ובלי ידיים. בקצה אחד הוא מעסה את נקודת הג'י, ובקצה האחר מדמה תחושה של פה ולשון על הדגדגן. הוא מכיל סוללה נטענת, עמיד למים וגמיש כדי להתאים לכל מבנה גוף, והוא נמכר ב-290 דולר.
5 צפייה בגלריה
Satisfyer
Satisfyer
סטיספייר. תחושת יניקה
(צילום: הגר בוחבוט)
גם "סטיספייר" הפופולרית הפגינה נוכחות, ואפילו השתמשה בתערוכה כדי לחדש קצת. המוצרים של החברה זוכים לתשומת לב גדולה בזכות הבידול שלהם מוויברטורים סטנדרטיים. המכשיר הזה מבסס אורגזמה לא על מגע ישיר, אלא על תחושת יניקה. הוא נודע כחוויה קרובה ביותר למין אוראלי, וגם בזכות העובדה שהוא דורש תחזוקה מינימלית - מאחר והוא לא בא במגע עם הגוף. החברה הציגה את הסטיספייר קונקט - אפליקציה שמאפשרת להתחבר למכשיר, להגדיר דפוסי רטט ואפילו להפעיל אותו מרחוק. 
5 צפייה בגלריה
Lioness
Lioness
איסוף וניתוח מידע. ליונס
(צילום: הגר בוחבוט)
ב"ליונס" מחפשים לשכלל את האורגזמות בהתבסס על איסוף וניתוח מידע. בתערוכה הושק הדור החדש של המכשיר, שמודד חום גוף ומנטר תנועות ברצפת האגן ומציע למשתמשת טיפים שמותאמים לדפוסים שלה. האפליקציה מציגה את ניתוח הנתונים ומאפשרת מעקב צמוד אחרי הפיזיולוגיה של האורגזמה - החל משלב הגירוי הראשוני. המחיר - 240 דולר. 
5 צפייה בגלריה
Ohmibod
Ohmibod
Ohmibod. לפי קצב המוזיקה
(צילום: הגר בוחבוט)
גם חלוצת הסקס-טק, OhMiBod, הציגה השנה בתערוכה - כפי שהיא נוהגת לעשות כבר שנים בהחבא. הקונספט שלהם מבוסס על ויברטורים שפועלים לפי קצב המוזיקה, והוא זכה לכינוי "האייפוד הרוטט" כשהושק לראשונה לפני כעשור. החברה השיקה השנה את ה-blueMotion-NEX 3, טבעת רטט זוגית חדשה הכוללת מטען USB במחיר של 109 דולר. וכן, גם היא פועלת לפי הקצב.
5 צפייה בגלריה
Ergofit
Ergofit
יש שלט רחוק. Ergofit
(צילום: הגר בוחבוט)
והיו גם ה-Ergo-Fit - סטרפ-און נטול רצועות, שמתנפח בתוך הגוף ומאפשר התאמה אנטומית מוחלטת ושליטה טובה יותר, וגם מופעל בשלט רחוק; מורארי מדיקל שפיתחו סוג של מדבקה שמונעת שפיכה מוקדמת; וגם מיסטרי וייב שמפתחת ויברטורים גמישים במיוחד ומותאמים אישית, שמתחברים גם הם לאפליקציה וניתנים לשליטה מרחוק.