טקס פרסי הגיימינג, הנחשב לאוסקר של עולם המשחקים, התקיים אמש (יום ה') בלוס אנג'לס והביא עמו לא מעט הפתעות ולצדן חשיפות מרתקות למשחקים שצפויים להגיע אלינו בשנת 2020.
gamey
ההערכה הייתה שבתואר משחק השנה יזכה Death Stranding שעורר לא מעט הדים, אך מי שקטף לבסוף את הפרס הנכסף היה לא אחר מאשר Sekiro: Shadows Die Twice. מאחורי המשחק עומדת חברת FromSoftware, שפיתחה את משחקי דארק סולס ובלאדבורן - משחקים שיצרו ז'אנר חדש שבו הקושי העצום והאתגר מהווים את הההנאה מהמשחק. הבחירה ב-Sekiro מפתיעה במיוחד, שכן הז'אנר הזה פעל עד כה בשוליים של עולם הגיימינג. וזה לא הכל: סקירו זכה גם בקטגוריית משחק האקשן/הרפתקאות של השנה.
3 צפייה בגלריה
סקירו
סקירו
סקירו. הפתיע
3 צפייה בגלריה
Death Stranding
Death Stranding
Death Stranding. זכה בפרס הבימוי
גם הטוען לכתר Death Stranding לא יצא בידיים ריקות: המשחק זכה בפרס הבימוי הטוב ביותר, ההופעה הטובה ביותר (של השחקן מאדס מיקלסן) והפסקול המוזיקלי הטוב ביותר. בפרס עיצוב הפסקול (אפקטים) זכה המשחק Call of Duty: Modern Warfare של המפתחת אקטיוויז'ן, שזכתה גם בפרס המשחק הסלולרי הטוב ביותר עם Call of Duty Mobile.
ובעוד שהייתה תחושה שדת' סטרנדינג או קונטרול (שזכה בפרס הארט הטוב ביותר) יגרפו לפחות את פרס העלילה הטובה ביותר, גם פה הייתה הפתעה והזוכה היה Disco Elysium, משחק אינדי של המפתחת האסטונית ZA/UM. הוא זכה גם בפרס משחק האינדי הטוב ביותר ובפרס משחק התפקידים הטוב ביותר.

זוכים בקטגוריות נוספות:

משחק ה-VR/AR הטוב ביותר - Beat Saber משחק האקשן הטוב ביותר - Devil May Cry 5 משחק משפחתי הטוב ביותר - Luigi's Mansion 3 משחק המרוצים הטוב ביותר - Crash Team Racing משחק אסטרטגיה הטוב ביותר - Fire Emblem: Three Houses משחק המכות הטוב ביותר - Super Smash Bros Ultimate משחק המולטיפלייר הטוב ביותר - Apex Legends המשחק המתמשך הטוב ביותר - Fortnite
כנהוג בטקס פרסי הגיימינג, הוצגו גם חשיפות של משחקים עתידיים - אבל לא רק: מיקרוסופט חשפה לראשונה את הדור הבא של האקס בוקס שייקרא Xbox Series X ויושק עם המשחק Halo Infinite בעוד שנה, בתקופת החגים של 2020. היריבה המושבעת פלייסטיישן אמנם לא חשפה איזשהו מידע על הפלייסטיישן 5 שצפוי לצאת באותה תקופה, אבל חשפה את המשחק הראשון שצפוי לצאת לקונסולה המצופה - Godfall של המפתחת גיר בוקס, משחק פנטזיה בגוף שלישי המתמקד במכניקת קרב ידנית. פלייסטיישן גם הציגה טריילר ארוך ומאוד מרשים למשחק Ghost of Tsushima המצופה. המשחק נדחה כבר כמה פעמים אבל צפוי לצאת סוף סוף בקיץ של 2020.
3 צפייה בגלריה
מה קרה לפורטנייט?
מה קרה לפורטנייט?
גם פורטנייט זכה בפרס
(צילום מסך)
טריילר חדש עם תאריך יציאה לפיינל פנזטי 7 הוצג גם כן - רשמו לכם ביומנים את 3 במרץ 2020. ואם חשבנו שנפטרנו מסדרת סרטי "מהיר ועצבני", אתמול נחשף טריילר למשחק מחשב של הסדרה הוותיקה עם וין דיזל והרכב שלו, כמו גם פעלולים מוגזמים שמזוהים עם הסרטים. המשחק צפוי לצאת במאי 2020.