לעקוב אחרי הנושאים שמעניינים אתכם - ולא לפספס אף כתבה: משתמשי אפליקציית ynet מוזמנים ליהנות מ"החדשות שלי", כלי חדש שמאפשר להם להגדיר תחומי עניין מכלל ערוצי התוכן של ynet ולקבל במקום אחד את כל הכתבות השונות שעוסקות בהם. כך למשל תוכלו לבחור בנושאים כמו המערכת הפוליטית, כושר, דיאטה או NBA - ולקבל בעמוד "החדשות שלי" את כל הכתבות האחרונות באותם נושאים. צפו בסרטון ההסבר על השימוש ב"חדשות שלי":
מאגר הנושאים ממשיך להתעדכן כל הזמן בהתאם לאירועים - וכעת, בנוסף לנושאים חמים כמו מגפת הקורונה וליגת העל בכדורגל, תוכלו לעקוב גם אחרי עדכונים בנושא משפט נתניהו או המחאות שפרצו בארצות הברית בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד בידי שוטר.
אז איך זה עובד? קודם כל, היכנסו לחנות האפליקציות של גוגל או של אפל (בהתאם למכשיר שבידיכם) וודאו שמותקנת אצלכם הגרסה העדכנית של אפליקציית ynet. ברגע שתתקינו או תעדכנו את הגרסה החדשה, תוכלו ללחוץ על הלשונית של "החדשות שלי" ושם, בביקור הראשון, תתבקשו לבחור את הנושאים שמעניינים אתכם, מתוך ערוצי התוכן השונים של האתר - לא משנבסין חוגגים את הניצחון על הקורונה: מותרת תנועה ללא מסכותה אם זה כדורגל ישראלי, מוזיקה, נדל"ן, מבחני דרכים של מכוניות חדשות או מתכונים.
אחרי שתבחרו את הנושאים, תקבלו באפליקציה דף בהתאמה אישית - ושם תוכלו לראות במקום אחד את כל הכתבות שעוסקות בהן, לפי מועד הפרסום (מהחדש לישן) או בחלוקה לפי התחומים שבחרתם. אם תרצו להסיר תחומים מסוימים, או להוסיף אחרים – תמיד תוכלו לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור העריכה שבצד שמאל למעלה. כמובן, בכל רגע נתון תוכלו לחזור לעמוד הבית הרגיל על ידי לחיצה על הלשונית המתאימה ולהתעדכן בכל הכתבות האחרונות שפרסמנו, בכל התחומים.
פורסם לראשונה: 16:02, 31.05.20