Microsoft Copilot: אפליקציית הצ'אטבוט של מיקרוסופט

מיקרוסופט השיקה לאחרונה אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון למי שרוצה להשתמש בצ'אטבוט שלה המבוסס על מודל השפה המתקדם GPT-4, בעוד הגרסה החינמית של ChatGPT עדיין מבוססת על גרסה 3.5. החוויה כאן דומה ואפילו משופרת. לאחר שתאשרו, כמו ברוב האפליקציות מספר הרשאות, Copilot תאפשר מלבד לנהל שיחות עם ה-AI, גם לשאול שאלות, לבקש ממנו לכתוב חיבורים ומאמרים וגם את ליצור תמונות באיכות גבוהה בחינם. כדי ליצור תמונות יהיה עליכם להיכנס לחשבון המיקרוסופט שלכם. תוכלו גם לצלם תמונה ולבקש ולקבל מידע אודות מה שצילמתם.
3 צפייה בגלריה
מיקרוסופט קופיילוט
מיקרוסופט קופיילוט
מיקרוסופט קופיילוט
(צילום מסך: גוגל פליי)
ניסינו לבקש מ-Copilot לייצר עבורנו תמונה של זוג רץ על החוף בשקיעה וביקשנו שהמבט על הזוג יהיה אחורי. בתוך כ-10 שניות קיבלנו אפשרות לבחור מבין ארבע תמונות המתאימות לתיאור.
ריפרש
המהפכה האמנותית של הבינה המלאכותית / עם אדי גולדנברג
48:15

Pixel Search: אפליקציית חיפוש כמו במכשירי פיקסל של גוגל

Pixel Search היא אפליקציית חיפוש פרטית המחקה את אפליקציית החיפוש של סמארטפוני פיקסל של גוגל. האפליקציה מאפשרת למצוא כל דבר בטלפון ולערוך כל סוג של חיפוש: מחיפושים בתוך אפליקציות, חיפושים רגילים ברחבי הרשת, חיפוש של אנשי הקשר וגם חיפושים מקומיים בקבצים ובתיקיות בסמארטפון שלכם. וכל זאת עם ממשק נקי ואינטואיטיבי שיקל עליכם את השימוש.
תוכלו להציב בדף הבית ווידג'ט עם חלון החיפוש. עם פתיחתו תופיע רשימת האפליקציות. בחרו אחת מהן וערכו חיפוש. מחלון החיפוש תוכלו גם לערוך חיפושים באמצעות צילום אובייקטים באפליקציית Google Lens. בתפריט הגדרות תוכלו לקבוע את התצורה: כהה, בהירה או כזאת שתהיה חסכונית באנרגיה. כאן גם תוכלו לקבוע אם חיפוש ברירת המחדל ייערך בגוגל או באפליקציות ספציפיות כמו יוטיוב, מפות, נטפליקס ועוד.
בונוס: היישום מאפשר גישה לחבילות אייקונים מעוצבות.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: גוגל פליי)

Re Z Launcher: למנוע מהפיתויים להפריע לעבודה

מי שרוצה להפחית את הפיתויים ושעות השימוש המרובות בסמארטפון עשוי להגיע למטרה באמצעות Re Z Launcher. מדובר על לאונצ'ר (ממשק משתמש) מינמיליסטי מעוצב באופן נקי ופשוט. בראש דף הבית תמצאו שעון ותאריך ומתחת את רשימת האפליקציות בהן השתמשתם לאחרונה. חיפושים נוספים תוכלו לעשות על ידי כתיבה באצבע חופשית על גבי המסך. בנוסף תוכלו למקם ווידג'טים של אפליקציות שונות בצידי דף הבית.

Smoke Free - Quit Smoking Now+: לנשום נקי

לא פחות מ-6 מיליון משתמשים כבר הורידו את האפליקציה הזאת בתקווה שתסייע להם להפסיק לעשן בשיטת של חיזוקים חיוביים. היישום יציג בפניכם כמה אופציות לגמילה. בתהליך הההפסקה תוכלו לנהל כאן יומן עישון. היישום יתן לכם גם נקודות זכות על הסיגריות שתפחיתו בתהליך.
אם יש לכם שאלות ורצון להתייעץ תוכלו לקבל כאן תשובות לשאלות מפי מומחים בתחום. העיקר הבריאות, אבל בתהליך תחסכו גם סכום לא מבוטל של כסף. האפליקציה תספק לכם נתונים אודות הסכום שתחסכו. לסיום, וכדי לקבל חיזוקים חברתיים תוכלו לשתף מכאן את חבריכם בדרך החדשה אליה יצאתם.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: גוגל פליי)

Calorie Counter - MyNetDiary: אפליקציית יומן קלוריות

המעוניינים לרדת במשקל ימצאו עניין באפליקציה שדורגה במקום הראשון על ידי מספר עיתונים וכתבי עת כמו הניו יורק טיימס ו-Forbes Health. תמצאו כאן יומן מזון, תוכניות דיאטה מקיפות ותכונות נוספות. תוכלו לבחור כאן מבין מבחר של דיאטות פופולריות ולקבל טיפים שנכתבו על ידי דיאטנים בכירים.
ל-MyNetDiary יש את מסד הנתונים המאומת הגדול ביותר של 1.4 מיליון סוגי מזון. יומן המזון שלך יציג את התזונה המדויקת ביותר, עבור כל הוויטמינים, המינרלים, שומני האומגה וכל אבות המזון נחשבים.