הוא היה קומיקאי אנונימי עם כמה תפקידים בטלוויזיה ויום אחד, בדרך למונדיאל ברוסיה, הוא החליט לעזוב הכול ולהתמקד ברשתות החברתיות. היום, כשהוא כבר מעצמת רשת עם 700 אלף עוקבים גיא הוכמן מספר על הרגע ההוא: "שלחו אותי למונדיאל עם מצלמה וארבע מאות דולר ואיבדתי את הכול במונית. אני יורד במוסקבה בלי כלום ואני אומר, מה יש לי לעשות בחיים? היו לי עשרה יורו בכיס, הסתכלתי ימינה, כאילו סימן, ראיתי באסטות עם מקלות סלפי ואמרתי אני עושה מה שבא לי, אני הולך לצלם את התוכן", סיפר בתוכנית "ברשת" עם בר שם אור. צפו בריאיון באולפן ynet radio.
הוכמן סיפר בתוכנית לראשונה גם על שיחת הטלפון המפתיעה שקיבל מסגן השר. זה קרה אחרי שהזוג אוקנין נכלא בטורקיה לאחר שצילמו תמונה מול ארמון הנשיאות של ארדואן, הוכמן פרסם שאם יקבל כמה אלפי לייקים ייסע לצלם סרטון בעצמו. אבל כשכבר הגיע לטורקיה, אביר קארה, שהיה בין האחראים לחילוץ הזוג צלצל אליו: "הוא צרח עליי 'מה אתה עושה?! אתה מחרב אותי! אנחנו לא נציל אותך!' אבל אני לא מבקש שיצילו אותי, אני מצלם מה שאני רוצה. גם בקטאר במונדיאל אצלם מה שבא לי".
הוכמן לא זר לפרובוקציות, בעקבות אחת מהן אפילו כמעט נכלא בדובאי והייתה גם הפעם ההיא שאוהדי בית"ר ירושלים תקפו אותו דווקא במקום שבו הוא מרגיש בבית – במגרש הכדורגל. ולמרות כל ההסתבכויות, רק פעם אחת הוא באמת חשש לחייו. "זה היה בצרפת. הלכתי להפגנה של ערבים יוצאי אלג'יריה בפריז. ברגע שזיהו את המבטא שלי התחילו לדחוף אותי. התנפלו עליי והתחילו לשאול 'מאיפה אתה, תביא לנו תעודת זהות'. כשיש אחד שבא אליך אז הכול בסדר, אבל ברגע שבאים כמה אתה מבין שאתה בבעיה".
1 צפייה בגלריה
גיא הוכמן ובר שם אור
גיא הוכמן ובר שם אור
גיא הוכמן ובר שם אור
בעבר פרסם הוכמן סרטון שנתפס כלועג לחרדים בבני ברק, אבל בשנים האחרונות התקרב מאוד לדת ולימין. "הסרטון בבני ברק לא היה יוזמה שלי, זה היה סרטון מגמתי. וזו גם הייתה הסיבה שעזבתי את האתר שעבדתי בו. אני שמרן. אם אתה רוצה לקרוא לזה 'ימני' - וואלה, קיבלת. אם אתה רוצה לקרוא לזה רפובליקני - וואלה קיבלת. האם זה אומר שלא צריך להיות מצעדי גאווה? חס וחלילה. כל אחד שיחיה כאוות נפשו", אמר והוסיף, "כשאני בא למאה שערים אתה יודע איזה אהבה אני מקבל? וכשאני בא וצוחק עליהם באומן, מי שיוצא עליי זה דווקא הליברלים: 'מה אתה ככה צוחק?' יש את מי שאוהב להטיף מוסר וזה הצד השמאלי".
בכל שבוע בר שם אור מארח ב"ברשת" את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה שמספרים הכול על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי, שלישי ב-13:00 ב-ynet radio. התוכנית זמינה להאזנה באפליקציות הפודקאסטים השונות ובאתר ynet.