"תלך עם רון נשר, שחר סאול ואגם בוחבוט בקניון - כולם יזהו רק אותי. קוראים לי אייקון, זה דברים שהם יותר גדולים מסלב": מהריבים בתעשיית המוזיקה, הנפילה הגדולה, ההפרעות הנפשיות ועד המעצר בתחנת המשטרה: אושיית הרשת רון נשר התארח בתוכנית "ברשת" עם בר שם אור ושם הכל על השולחן. צפו בריאיון באולפן ynet radio.
עוד כתבות שיעניינו אתכם:
"הייתי במעצר עשרים וארבע שעות וכל השוטרים אמרו כמו מפגרים כשהגעתי 'הנשר נחת'. התייחסו אליי יפה כי הייתי מוכר", סיפר נשר בשיחה צפופה באולפן. הוא הביע לראשונה תמיכה בבן אל תבורי ואף חשף בשידור את ההתכתבויות ביניהם: "בן אל זה ילד אבוד עם נשמה גדולה. הגיע הזמן לתמוך בו, צאו מהסרט שאפשר לרכוב על גופה של מישהו כי זה כיף וכי זה שיח ציבורי".
"רוב המגיבים לא יודעים מה זה להיות גבר גרוש עם הוצאה לפועל שדופקת בדלת בשש בבוקר. מילים לא הרגו אף אחד", הוא אומר ומתייחס להקלטות בין בן אל ואשתו לשעבר אורטל עמר שדלפו ובו נשמע הזמר מקלל אותה ואת בנם תו פרינס. "צאו מהסרט המתייפיפים של מדינת ישראל, השלדים שלכם בארון הכי מסריחים שיש. יש פה ילד קטן מה הוא אשם? אם סטטיק ושרית יהיו בהריון אני אאחל להם בהצלחה. ילד לא צריך לגדול לחרא הזה".
כזכור לפני יותר משנה רון נשר התאחד עם ססטיק ובן אל והשלושה הוציאו שיר חדש. אבל פרסומים של רון נשר ברשתות החברתיות לגבי רומן לכאורה שניהל סטטיק יצר קרע ביניהם והשלושה התכסחו חודשים ארוכים. השבוע נשר חתם עם סטטיק על הסכם גישור שפרטיו אסורים בפרסום. אבל על הדברים שפרסם הוא לא מתחרט: "אני מכיר את הילדים האלה ויודע לגעת בנקודות הרגישות שלהם", הוא אומר, "אני מאחל להם בהצלחה עכשיו".
1 צפייה בגלריה
רון נשר ובר שם אור
רון נשר ובר שם אור
רון נשר ובר שם אור
במהלך השידור חשף נשר גם התכתבויות בינו לבין בן אל וסיפר כי הם חשבו לשתף פעולה במיאמי שבארצות הברית. דווקא לסערה הכי גדולה היום בעולם ההיפ הופ, האמירות האנטישמיות של קניה ווסט, נשר מתייחס בסלחנות, ואומר "זה אמן, אתם לא מבינים אותנו".
איך היית מגדיר את עצמך במשפט? "אני כישלון מפואר אבל הגיע הזמן להפסיק לדפוק את רון נשר ולתקוע בו סכין מאחורי הגב".
בכל שבוע בר שם אור מארח ב"ברשת" את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה שמספרים הכל על הדרך למעלה, ההצלחות, הכשלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי, שלישי ב-13:00 ב-ynet radio. התוכנית זמינה בכל זמן באפליקציות הפודקאסטים השונות ובאתר ynet.
כיתוב: ברשת עם בר שם אור – רון נשר