כשאינסטגרם הציגה לעולם בשנת 2016 את פיצ'ר הסטורי וספגה מטח של ביקורת על כך שמדובר בהעתקה ישירה מסנאפצ'ט, אף אחד לא חשב ששיתוף תמונות לזמן מוגבל של 24 שעות יהפוך לאחת הדרכים הפופולריות ביותר לשתף תכנים בעידן הרשתות החברתיות. ואכן, ההוספה של הסטוריז לאינסטגרם הפכה בין לילה לסנסציה כלל עולמית, וכיום משתמשים בכל רחבי העולם משתפים על בסיס קבוע את המתרחש בחייהם באמצעות הסטורי.
1 צפייה בגלריה
פייסבוק ואינסטגרם
פייסבוק ואינסטגרם
פייסבוק ואינסטגרם
(צילום: שאטרסטוק)

עוד כתבות שיעניינו אתכם

בשנים האחרונות החלה מטא, הבעלים של פייסבוק ואינסטגרם, למזג בין לא מעט פיצ'רים ברשתות החברתיות שלה, כחלק מהמטרה ליצור אקו-סיסטם חברתי, שיאפשר שימוש בכל אחת מהרשתות החברתיות שמציעה מטא כיום באופן קל ונוח. אחד הפיצ'רים האלה הוא היכולת לשתף את הסטורי והפוסטים שלכם מהאינסטגרם גם בפיד של חשבון הפייסבוק שלכם.


על מנת לשתף סטורי מהאינסטגרם בחשבון הפייסבוק שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לצלם סטורי ולאחר מכן לבחור בשלח אל (כפתור החץ הלבן בתחתית המסך) > הסיפור שלך, ומשם תוכלו לבחור האם לשתף את הסטורי שלכם בפייסבוק פעם אחת, או האם לשתף אותו בפייסבוק בכל פעם שתעלו סטורי חדש באפליקציה. כמו כן, לחיצה על הסיפור שלך פעם נוספת לאחר האישור תאפשר לכם לכבות את שיתוף הסטורי האוטומטי, גם כאן באופן חד-פעמי או באופן גורף לכלל הסטוריז שלכם. שיתוף הסטוריז שלכם בפייסבוק יגרום להם להופיע בחלקו העליון של הניוז פיד בפייסבוק, והצפייה בסטורי תהיה זמינה לכל החברים שלכם בפלטפורמה.
שיתוף סטורי מהאינסטגרם בפייסבוק
מעבר לכך, ישנה האפשרות לשתף גם את הפוסטים הרגילים מאינסטגרם בפיד חשבון הפייסבוק שלכם. על מנת לעשות את זה, עליכם להיכנס לפרופיל שלכם וללחוץ על תפריט (שלוש השורות בחלקו העליון של הפרופיל) > הגדרות > חשבון > שיתוף באפליקציות אחרות > Facebook. ממסך זה תוכלו לבחור אם לשתף באופן אוטומטי את כל הסטוריז שלכם וכן את כל הפוסטים שלכם בפייסבוק. הפוסטים שתשתפו יופיעו בפרופיל האישי שלכם בפייסבוק וכן בניוז פיד, והצפייה בהם תהיה זמינה לכל החברים והמבקרים בפרופיל שלכם.
שיתוף סטורי ופוסטים מהאינסטגרם בפייסבוק