אחרי שנים על גבי שנים של עינוי פסיכולוגי מתקדם, עצומות אינטרנטיות, תקוות מרוסקות, דמויים טכניים, סרטי המשך לא מספקים ואין סוף טיזרים לגרסה מודרנית לאחד מה-משחקים הטובים ביותר אי פעם, ב-2020 זה קרה! לא, לא הקורונה... פיינל פנטזי 7: הרימייק! המשחק המקורי שיצא ב- 97 ל-PS1, לא רק אחראי על הפיכת ז'אנר האר פי ג'י מנישה יפנית להצלחה גלובאלית, הוא גם ניפץ את הסטיגמה שעלילה במשחק נחותה לעלילה בספר והעלה את רף הציפיות מגרפיקה ופרזנטציה במשחקים ע"י שילוב של גיימפליי עם סצנות מרהיבות ופחות או יותר פתח לפלייסטיישן הראשון את הדלת להצלחה מחוץ ליפן. שחקנים ברחבי העולם התאהבו בקלאוד האנטיפת, ברת' THE HUMAN BULLDOZER, ארית' נערת הפרחים הלבבית וטיפה האמיצה ונשאבו לעולם המסקרן וחסר התקווה של מידגר ומעבר. אי אפשר שלא לציין את הנבל המניפולטיבי, המסתורי, הראוי להערצה ולקיעקוע על גופכם: ספירות'. עד עד היום ספי נחשב לאחד מהבאד גאייז החזקים ביותר בכל הגיימינג. והנה אנחנו ב2020 ופיינל פנטזי 7 רימייק, החלק הראשון בסאגה המטורפת של קלאוד ה- ex-soldier הגיע! האם עמד בציפיות הבלתי אפשריות?
(FINAL FANTASY VII REVIEW הביקורת)
החדשות הטובות: רימייק הוא משחק כייפי ומרשים שעושה צדק עם המשחק המקורי. הדמויות האהובות מרגישות מוכרות וחדשות בו זמנית, העולם מעורר נוסטלגייה ועם זאת חדש לחלוטין. גם הסאונדטרק המקורי של 7, שנכתב ע"י המלחין האגדי נובואו אומטשו, מקבל עיבוד מוזיקלי מוצלח ביותר! מהמנגינה הראשית הסוחפת של המשחק עד למקהלה המיתולוגית שנשמעת בזמן הקרב מול ספירות', האודיו במשחק הוא אחד מהחוזקות הגדולות שלו ולשחק בפיינל פנטזי 7 על מיוט צריך להיחשב לפשע כנגד האנושות.
החדשות הפחות טובות: זה לא המשחק השלם.
לאור ההרחבה המאסיבית שרימייק עושה למשחק המקורי, סקוור אניקס החליטה לפצל אותו למספר חלקים וזה למעשה החלק הראשון המכסה פחות מרבע מעלילת המשחק המקורי. ובעוד שהעלילה מתפתחת לכיוונים חדשים לחלוטין, את סיום העלילה אנחנו נראה רק בהמשכים העתידיים.לא אשקר לכם, הידיעה שלקחו את אחד המשחקים האהובים עלי בכל הזמנים ופיצלו אותו למספר חלקים, כל אחד משחק באורך ובמחיר מלא, הורידה לי מאוד את הציפיות מהחלק הראשון.אבל עכשיו שסיימתי את פיינל פנטזי 7 הרימייק אני מבין למה הם עשו את זה. סקוור אניקס לא הסתפקו בשחרור מחדש של המשחק הקלאסי עם גרפיקה משופרת, הם בחרו לעשות יקום מורחב לפיינל פנטזי 7 ,להפוך אותו לסוג של סטאר וורס: סאגה ארוכת שנים ראשונה מסוגה בה כל משחק יכיל עלילה משלו ובו זמנית יקדם את העלילה הכוללת.האם זו הייתה החלטה חכמה? ימים יגידו.אבל מי שלא חושש מלחכות קצת לחלקים הבאים מוזמן להישאב כבר עכשיו למשחק הראשון בסדרה של משחקים שעומדים לזעזע, לבדר ולרגש גיימרים רבים בשנים הקרובות.
רק שלא נחכה עוד 22 שנה למשחק ההמשך!
שיחקנו לפני כולם ובאנו לספר לכם מה חשבנו על דה לאסט אוף אס 2!
(המשחק הזה עומד לערער אתכם! THE LAST OF US 2)
פורסם לראשונה: 13:47, 19.06.20