תכירו את אדיר עמיאל, שחקן נבחרת "פלאריום" ישראל בגיימינג שהשתתף לראשונה בחייו באליפות העולם בספורט אלקטרוני שהתקיימה בחודש שעבר בסיאול. "לייצג את ישראל באליפות עולמית זה מעמד גדול", אמר עמיאל, בן 21 מראשון לציון, בריאיון ל-ynet לפני התחרות, אבל הדגיש: "אני מרגיש בטוח בעצמי ובאיך שאני משחק כדי לייצג את ישראל".
(צפו בכתבה המלאה)
גיימי gamey
עמיאל אמנם הפסיד בגמר אליפות ישראל בטקן 7 למיכאל קרקז שייצג את ישראל בשנים האחרונות, אך נסע לתחרות בדרום קוריאה בעקבות אילוץ שמנע מקרקז להשתתף. ואם הלחץ מגודל המעמד לא הספיק, אדיר נבחר להיות הקפטן של המשלחת הישראלית וזה שיניף את דגל ישראל באירוע הפתיחה. לדבריו, "זה חד-משמעית גאווה, אני נורא מתרגש לקחת את הדגל, אני מתכוון להניף אותו בגאווה שכל העולם יראה".
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בגיימינג
נבחרת ישראל בגיימינג
אדיר עמיאל מול היריב האיטלקי
(צילום: אביתר כהן)
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בגיימינג
נבחרת ישראל בגיימינג
מניף את דגל ישראל
(צילום: אביתר כהן)
הגיימר הצעיר הגיע אופטימי והאמין שהנבחרת תצליח להגיע רחוק, אבל לא שיער שיוגרל לבית הכי קשה בטורניר עם שני הפייבוריטים בטקן 7 - גיימרים מאיטליה ומדרום קוריאה. ואם זה לא מספיק, לאותו בית הוגרל גם השחקן האיראני. השאלה הגדולה שריחפה באוויר הייתה אם היריב האיראני יתייצב למשחק מול עמיאל, או שבדומה למקרים דומים בענפי ספורט אחרים, יבחר להיעדר מהמשחק ולספוג הפסד טכני.
"להערכתי הוא כן יגיע", אמר עמיאל לפני המשחק, "הוא נראה בן אדם נחמד, אבל אני לא יכול להגיד כלום, אני מעצמי מוכן לבוא ולעשות את זה באופן הכי ספורטיבי, לחיצת יד, משחק - ושהטוב ביותר ינצח".
אז מה החליט השחקן האיראני? כיצד סיים אדיר את הטורניר? ואיך הוא מסכם את החוויה? כל התשובות ועוד בכתבת הווידיאו שבראש הכתבה.
הכותב היה אורח נבחרת הגיימינג בסיאול