בשנים האחרונות טיקטוק הפך להיות מקור בלתי נדלה של טרנדים. אם בשנה שעברה אנשים צבאו על סופרים וחנויות ממתקים כדי לאכול רול-אפס ולשתות את משקה האנרגיה פריים, הרי שהטרנד הקולינרי האחרון משאיר אותנו בבית: הכירו את טרנד הארוחה בצבעים, או ערב מגשים בצבעים.
1 צפייה בגלריה
טרנד ארוחה בצבעים
טרנד ארוחה בצבעים
טרנד "ארוחה בצבעים"
(צילום מסך מתוך טיקטוק)
מה זה אומר? הקונספט די פשוט, מכריזים על מסיבה ומזמינים אורחים, כאשר כל אחד מהם אחראי להביא אוכל בצבע אחר. בסרטונים הדלת נפתחת בפני כל אורח שמגיע והוא מציג את השפע החד-גוני שהכין. סקאלת הצבעים מגוונת ומזמנת יצירתיות כשמגש ירוק יכול להיות עמוס כל טוב בברוקולי ופשטידת תרד ולצדו בקבוק של קריסטל ירוק. מגש צהוב יכול להיות מורכב מגבינות, תירס, דוריטוס ובמבה. אין גבול לדמיון, ותודה לאוכל התעשייתי על תרומתו למגשים בצבע כחול וסגול.
האורחים המשקיעים במיוחד גם יתלבשו בצבעים בהתאם למגש שהם אחראים עליו. הטרנד אפילו קיבל הומאז' בגרסת מלחמת חרבות ברזל, כולל המבורגרים שחורים לציון "השבת השחורה", מגש חום לציון "האדמה שנכבשה" וכמובן מגש ירוק לכבוד צה"ל.
הטרנד לא פסח על בסיסי צה"ל ועל חיילים שהפכו לסוכני התרבות של התקופה.
למרות שהטרנד, כמו רבים אחרים וקודמים לו, הגיע מחו"ל, קל להבין למה הוא תפס את הישראלים כל כך. הוא מתאים לתקופה שלנו, תקופה של התכנסות, משפחתיות ואירוח של האהובים והיקרים לנו בבית במקום יציאה למסעדות יוקרה. אולי הטרנד מצטלם יפה לטיקטוק, אבל אנחנו לא בטוחים שלזה התכוונו הדיאטנים כשהמליצו לאכול ירקות ופירות בחמישה צבעים שונים. שלא יהיה לכם חרבו דרבו בבטן.
@shanibasa בעיניי ניצחנו את הטרנד - ערב מגשיםםם בצבעים 💛🧡❤️🤎💚💙🩷🖤 מקום ראשון - חום 🤎 מקום שני - לבן🤍 מקום שלישי - כחול 💙 #ערבמגשים #פוריו ♬ צליל מקורי - Liem siso
רעבים לעוד? חפשו את ההאשטאגים #ארוחה בצבעים, #ערב מגשים ו-#color theme party.