Heyoosh: היכרות לאחר מפגש אקראי

Heyoosh, המושקת בימים אלה, באה לטפל בסוג אחר של היכרויות ושידוכים - אנשים שראו זה את זה באקראי והחליטו לאתר את האדם שפגשו ולבדוק את האפשרות ליצור איתו קשר. ביליתם במסיבה ושמתם עין על מישהי או מישהו שמצא חן בעיניכם? היכנסו לאפליקציה, וציינו את פרטי האירוע. המערכת תבצע חיפוש, ואם גם הצד השני יהיה מעוניין בבדיקת הקשר תמונתו תוצג בפניכם, ותיפתח תיבת שיח בטוחה ומוצפנת ל-24 שעות, שבה תוכלו להתכתב ולנסות לקדם את הקשר.
האפליקציה עשויה לשמש גם כ"אזור בטוח" למי שהכיר אדם אחר ועדיין לא מרגיש בטוח למסור לו את פרטיו האישיים: ניתן להתחבר גם בצורה אנונימית, באמצעות סריקת ברקוד, ולתקשר בצ'אט עד שתרגישו בטוחים מספיק להעביר פרטים אישיים.
האפליקציה חינמית להיכרות עם עד 5 אנשים. גרסת הפרימיום היא ללא הגבלה, בעלות של כ-20 שקל בחודש.
3 צפייה בגלריה
אישה בודקת את העור שלה
אישה בודקת את העור שלה
Face-It. לאבחן במהירות את מצב העור
(צילום: shutterstock)

Face-It: אבחון מהיר של מצב העור

אפליקציה חדשה, המאפשרת לאבחן את מצב העור מבלי לצאת מהבית. עם הכניסה הראשונה ליישום יש לצלם תמונת חזית ותמונת פרופיל של הפנים, או להעלות תמונה ממאגר הסמארטפון. לחיצה על כפתור - ותוך מספר שניות תתקבל אבחנה שתקבע אם העור שלכם בריא ואם נצפו בו בעיות כמו אקנה, כתמים, פיגמנטציה, יובש, קמטים וכו'. בהמשך תוכלו לקבל הצעות טיפול, להתייעץ עם קוסמטיקאיות, ולרכוש מוצרים המומלצים לטיפול אישי בעור שלכם.
מפתחי האפליקציה מזמינים נותני/ות שירות מתחום הקוסמטיקה להירשם ולהשתמש בה ככלי שבעזרתו יוכלו לאבחן לקוחות מרחוק ולהציע להם את מוצרי הקוסמטיקה המתאימים.

צילומי המסך לפח: Mark - Auto Screenshot deleter

האפליקציה הזאת נמנית על אלו שעושות פעולה פשוטה מאוד אבל חשובה: בכל יום אנחנו מפוצצים את זיכרון הסמארטפון שלנו באין ספור קבצים מיותרים שהיתה להם חשיבות עבורנו לזמן קצר בלבד. ביניהם צילומי המסך שאנחנו יוזמים ומעבירים הלאה. הצילומים ממתינים לרגע שנמחוק אותם או ליום בו נחליף את המכשיר.
לאחר התקנת היישום תוכלו לקבוע בברירת המחדל אחרי כמה דקות יימחק כל אחד מצילומי המסך. לאחר כל צילום תקפיץ האפליקציה מסך שבו תוכלו לאשר אם תרצו למחוק את הצילום לאחר שיעבור פרק הזמן אותו קבעתם מראש. אם לא תאשרו את המחיקה, התצלום ישאר בזיכרון המכשיר.

אולפן הקלטה בכיס: Dolby On

היישום שיהפוך את הסמארטפון למכשיר הקלטה מתקדם. כאן תוכלו להקליט שירים, קולות ופודקאסטים באיכות מעולה. בעת ההקלטה תוכלו להשתמש באפקטים קוליים, בטכנולוגיה של הפחתת רעשים, באקולייזר דינמי ועוד. האפליקציה מאפשרת הקלטה מהירה ואיכותית יחסית מבלי שתצטרכו להשקיע כספים רבים באולפן הקלטות.
תוך כדי ההקלטה תוכלו להגביר ולשפר שירים ואת קטעי הסאונד שתקליטו. היישום עושה שימוש בטכנולוגיית דולבי. בגמר ההקלטה ועבודת השיפור תוכלו לשתף את היצירות ישירות מכאן לפייסבוק, לאינסטגרם, לטיקטוק, לטוויטר, לסאונד קלאוד ועוד.

פשוט לחייג: Simple Dialer

אפליקציה פשוטה, ידידותית וקלת משקל המאפשרת לנהל את השיחות הקוליות בקלות. תמצאו כאן לוח מקשים ברור, עם ספרות גדולות וגישה נוחה לאנשי הקשר. בנוסף מאפשר היישום גישה חכמה לאנשי הקשר, ייזום יעיל של שיחות לאנשי קשר מועדפים, שמירה של קיצורי דרך על דף הבית וחסימה פשוטה למספרי טלפון כדי להימנע משיחות לא רצויות.