Filtertune: ייצור ושיתוף פילטרים לתמונות

אם עד היום יכולנו רק לבחור ולהפעיל פילטרים (מסננים) על תמונות, האפליקציה הזו מאפשרת גם לייצר פילטרים כאלה, מותאמים אישית. Filtertune מבית לייטריקס הישראלית פועלת כרשת חברתית, שבה תוכלו לשתף את הפילטרים שייצרתם עם משתמשים אחרים.
המפתחים מספרים, כי הצורך התעורר בעקבות תופעה של משתמשים שיוצרים פילטרים ומשתפים אותם ברשתות החברתיות באמצעות שימוש בקוד QR. הפילטרים שתייצרו ב-Filtertune מבוססים על זיהוי בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) של אזורים בתמונה על פי תוכנם (כמו שמיים, אנשים או מים). לאחר הזיהוי, הפילטר מוחל על כל אזור בנפרד על פי האופי המיוחד לו, זאת בניגוד לאפליקציות פילטר אחרות, שפשוט מוסיפות שכבה לתמונה.

SafeUP: אבטחה מרחוק לאשה מאויימת

לשם שינוי, יישום שנוצר במיוחד עבור נשים, על-ידי נטע שרייבר גמליאל בשיתוף עם מעבדת החדשנות "סיטיזון", ומציע פתרון לבעיית ההטרדות והתקיפות המיניות.
אישה שמרגישה מאויימת או מוטרדת יכולה להשתמש ב-SafeUP באחת הדרכים הבאות: לחצן "הליכה ושיחה", שייצור קשר טלפוני מיידי עם "שומרת" אחת או יותר, שילוו אותה תוך כדי שיחה עד שתגיע למקום בטוח. לחצן "שמרו עליי עכשיו" מיועד לאישה שנקלעת למצב של סכנה ממשית; במצב כזה יעלו מולה בשיחת וידאו שלוש נשים "שומרות", שנמצאות בטווח קצר ממנה. השומרות יחליטו על-פי חומרת המצב אם להגיע פיזית למקום בו היא נמצאת או להזעיק משטרה.
הלחצן השלישי, "שיתוף מקום", מאפשר ליידע רשימה של נשים שהוזנה מראש על ידי המשתמשת על מצב מצוקה, כולל ציון המיקום המדויק שבו היא נמצאת.

Match: אפליקציית טמבור להתאמת צבעים

רוצים לראות איך גוון מסוים ייראה על קירות הסלון בביתכם עוד לפני שלכלכתם את הידיים? כאן תוכלו להעלות את תמונת החדרים בביתכם, לבחור את אחד הצבעים ממניפת הגוונים ולבצע צביעה וירטואלית של החדר או כל קיר שתבחרו. את ההדמיה תוכלו לשתף עם חברים ובני משפחה לצורך התייעצות.
אפשרות חביבה נוספת: העלו תמונה של נוף, בגד או כל דבר עם צבע שאהוב עליכם והאפליקציה תתאים את הצבע שבתמונה לגוון הקרוב ביותר בפלטת הצבעים. לאחר שתבחרו את הצבע הרצוי, היישום ייחשב עבורכם את הכמות של הצבע הנדרשת לכל אחד מהחדרים והקירות.

ICON: מעקב אחרי צ'אטים של מפורסמים

אם מעניין אתכם לעקוב אחרי השיחות הפרטיות לכאורה של מפורסמים ואייקונים ישראלים במחר תחומים תוכלו לעשות זאת בעזרת אפליציית ICON החדשה ועל הדרך לדאוג לפרנסתם של הסלבס.
הידוענים יוזמנו לנהל כאן צ'אט, בכל נושא מעולם התרבות, הספורט ספטר האופנה, הדוגמנות, השפים ועוד, בקבוצות סגורות מול קהל המשתמשים. וכדי לשמור על תרבות הדיבור בפלטפורמה מוטמע כלי סינון אוטומטי לכל תוכן פוגעני ומיני בזמן אמת בתמונות, וידאו וצ'אט.
המשתתפים בצ'אט יתוגמלו על-ידי אלגוריתם שיבחן את האטרקטיביות של הפעילות וקובע כמה לשלם לכל אחד מהם על פי רמת הפעילות שלהם.

Gudu fitness: אימוני כושר וספורט מהארץ ומהעולם

עם מי בא לכם להתאמן מבלי לצאת מהבית? מאמנים ישראלים, אוסטרלים, גרמנים או ספרדים ממגוון תחומים - כאן תוכלו לבחור מבין כל המאמנים הללו באמצעות אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית. התמחור ביישום דינמי ותוכלו לעשות סקר שוק ולבחור את האימונים שאתם יכולים להרשות לעצמכם. אין צורך בהתחייבות ארוכת טווח. התשלום יתבצע רק לאחר שתשתתפו באימון.
ואיך זה עובד? לאחר שתיכנסו לאפליקציה יהיה עליכם לבחור את סוג האימון ואת המועד המבוקש. שאין סגר תוכלו לבחור מאמנים לאימון פיזי. בימים אלה תבחרו מבין האימונים המתקיימים בזום.
איך האפליקציה עובדת? נכנסים לאפליקציה, בוחרים סוג אימון, בוחרים יום ונפתח היצע שיעורים פיזיים (כשאין סגר) או בזום ברחבי הארץ והעולם.