גוגל השיקה הערב (יום ד') שורה של מוצרים חדשים: שני דגמי סמארטפון חדשים - Pixel 5 ו-Pixel 4a, דגם חדש של מזרים המדיה כרומקאסט (Chromecast) ורמקול חכם מסידרת Nest Audio. כמו כן השיקה החברה את שירות הטלוויזיה החדש Google TV. באירוע השתתפו ידוענים כמו הזמרת סלינה גומז והמפיק המוזיקלי מארק רונסון וכן יוטיוברים וראפרים. את הנהלת גוגל ייצג סמנכ"ל המוצרים ריק אוסטרלו והמוצרים הוצגו על ידי עובדים מהשורה.
אירוע Launch Night In של גוגל נערך באופן מקוון והפגין איפוק: תפאורה שנראית כמו מאולתרת והצגה יבשה של המוצרים, ניגוד מובהק לאירוע אפל שנערך לפני כשבועיים בכיכובו של המנכ"ל טים קוק ועם הרבה זוהר והתלהבות.
3 צפייה בגלריה
Google Pixel 5
Google Pixel 5
Google Pixel 5
(צילום: Google)
טלפון הפיקסל 5 5G הוא ספינת הדגל החדשה של גוגל ומחירו הוא 699 דולר, 100 דולר פחות מהמחיר בו הושק הפיקסל 4 בשנה שעברה. הוא יגיע לשוק בארה"ב ב-15 באוקטובר. הטלפון החדש אינו מציג שיפורים טכנולוגיים משמעותיים לעומת הפיקסל 4. יש לו מסך OLED בגודל 6 אינץ' עם קצב ריענון 90 הרץ, הגנה מפני מים לפי תקן IP68, טעינה הפוכה, 8 גיגה בייט זיכרון פנימי ו-128 ג'יגה בייט זיכרון איחסון, ומסך מוגן בזכוכית גורילה 6.
3 צפייה בגלריה
Google Chromecast
Google Chromecast
Google Chromecast
(צילום: Google)
ערכת הצילום של הפיקסל 5 כוללת שתי מצלמות אחוריות, 12.2 מגה פיקסל רגילה ו-16 מגה פיקסל אולטרה רחבה, ומרכיבי ייצוב תמונה אופטיים ואלקטרוניים. מלפנים מותקנת מצלמת הסלפי 8 מגה פיקסל עם תכונות צילום פורטרט חדשות כמו ראיית לילה, יכולת להוסיף תאורה לחלקים מסויימים בתמונה והוספת אפקטים "הוליוודיים" לצילום.
הטלפון מבוסס על ערכת השבבים סנאפדרגון 765G, ערכה נחותה לעומת הטלפונים המתחרים שמבוססים על דגמי סנאפדרגון 865, מה שמאפשר לגוגל להציע את הטלפון במחיר נמוך לעומת המתחרים סמסונג, וואווי, וואן פלוס ואחרים. כמו כן, החברה לא כללה בטלפון החדש את מצלמת ה-Motion Sense שהעלתה את מחירו.
3 צפייה בגלריה
Google Nest Audio
Google Nest Audio
Google Nest Audio
(צילום: Google)
התכונה שגוגל מבליטה בהשקה הנוכחית היא התמיכה בתקשורת הדור החמישי המהירה ובתקשורת גלים מילימטריים mmWave. החברה הציגה גם דגם חדש של Pixel 4a שכולל תמיכה בדור החמישי. מחיר הטלפון – 499 דולר. החברה הדגישה את יתרונות התקשורת המהירה, כמו הורדות בזק של סרטים ואפליקציות, שיחות Duo עם שיתוף תכנים וצפייה משותפת בסרטים, וחוויית משחק מקוונת באמצעות שירות הגיימינג סטאדיה.
שירות גוגל TV החדש מצטייר כמי שעומד להתחרות ראש בראש עם חברות השידורים הרב-ערוציים בעיקר. השירות מאפשר לצפות על מסך אחד בכל פלטפורמות הסטרימינג והמוזיקה המובילות, כמו HBO, נטפליקס, יוטיוב, הולו וספוטיפיי. בגוגל הדגישו את היכולת לחפש תכנים בכל הפלטפורמות ואף לבנות רשימת תוכניות לצפייה משותפת.
ביחד עם גוגל TV החברה מציגה גם דגם חדש של מזרים המדיה כרומקאסט, שמשמש לחיבור מסך הטלוויזיה לתכנים מהטלפון או המחשב האישי. הכרומקאסט החדש מגיע עם שלט רחוק שכולל כפתור גוגל אסיסטנט המאפשר הפעלה קולית ולצידו גם כפתור נטפליקס. החבילה זמינה בארה"ב במחיר 49.99 דולר בחודש, ואמורה להגיע למדינות נוספות בהמשך השנה. ישראל ככל הנראה לא תהיה בין המדינות האלה.
רמקול Nest Audio שהוצג מציע תכונות קוליות משופרות לעומת הדור הקודם, ושילוב מספר רמקולים בחדרי הבית ליצירת מערכת קול חכמה שמאפשרת להעביר את המוסיקה בין החדרים לפי הצורך. מחיר הרמקול - 99 דולר.