myBite: אפליקציה לניהול תזונה

רוצים לדעת מהו ההרכב התזונתי של המנה שלכם וכמה קלוריות היא מכילה? צלמו את תכולת הצלחת, והמערכת של myBite מבית "אלטמן בריאות" תתרגם את הערך התזונתי והקלורי שלה באמצעות בינה מלאכותית. בנוסף, תקבלו רשימה מפורטת של הוויטמינים והמינרלים במנה ושל אבות המזון (פחמימות, חלבונים ושומנים). את המנות הכי שוות תוכלו לשמור כמועדפות.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
המידע המתקבל הן דרך הצילום והן מהמשתמש מוצלב מול שני מאגרי מידע - בינלאומי, הכולל מיליוני מרכיבים ומנות מרחבי העולם, ומקומי, המותאם לתזונה בישראל. ככל שתזינו יותר מנות, האפליקציה תלמד את הרגלי התזונה שלכם, ותאפשר ניהול "יומן תזונה", שמאפשר לבחון אם הרגלי התזונה שלכם מתיישבים עם הצריכה המומלצת.

Tracker for WhatsApp Usage: מעקב אחר אנשי הקשר בוואטסאפ

‏רוצים לעקוב אחר הרגלי החיבור לוואטסאפ של בני משפחה וחברים? האפליקציה הזו מאפשרת לכם לדעת מתי כל אחד מאנשי הקשר שלכם היה מחובר לאחרונה לאפליקציית המסרים הפופולרית, ואפילו לקבל התראה קולית בכל פעם שהוא מתחבר לשירות.
היישום יודע גם לסכם עבורכם את זמני הניתוק וההתחברות של איש הקשר, ולהציג אותם על גבי דו"חות וגרפים כדי שתוכלו לערוך השוואות וללמוד מהנתונים. כך ניתן לעקוב, לדוגמה, אחר הרגלי השינה וזמני הערות של ילדים מתבגרים, לדעת מתי אפשר ליצור קשר עם חבר מבלי להעיר אותו, ועוד.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Style My Hair PRO: עיצוב שיער

חברת הקוסמטיקה הצרפתית L'ORÉAL השיקה אפליקציה המיועדת לספרים ומאפשרת ללקוחה לבחון התאמה של גוונים לראשה עוד לפני הצביעה. ההדמיה התלת-ממדית מבוצעת על-ידי הספר באמצעות האפליקציה המותקנת על טאבלט ומאפשרת ללקוחה לבחון אין סוף גוונים לפני הצביעה ולבחון אותם על המסך.

my medi: הדרכת מדיטציה בעברית

לאחר שמיכל ינאי גילתה את סגולות עולם המדיטציה היא השיקה אפליקציה בעברית עם עשרות קטעי אודיו ותרגולים מסווגים על פי נושאים: הפחתת חרדה ולחץ, הגברת השמחה, הירדמות קלה, שמירה על רמת האנרגיה האישית ועוד.
האפליקציה מיועדת למבוגרים וילדים כאחד, ומאפשרת לקחת פסק זמן של כמה דקות ביום להביט פנימה ולתת תשומת לב לגוף ולנפש. האפליקציה בבסיסה חינמית ומתאימה במיוחד לימים אלה של קורונה ותרגול בבית. בעקבות המצב נפתחו מספר קטעים להאזנה חופשית. ניתן לרכוש מנוי על מנת לפתוח תכנים נוספים.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

TubeMate: הורדת קטעי וידאו מהרשת

היישום הזה עשוי להיות מועיל למי שצופה בקטע ב-youtube או בשירותי וידאו נוספים כמו Daily Motion, Youku, Vimeo, Facebook ו-Metacafe ומעוניין לצפות בו מאוחר יותר, כשכבר לא יהיה מחובר לאינטרנט.
תוכלו לבחור להוריד את קטעי הווידאו בכל רזולוציה שבה הם זמינים ברשת ובפורמטים mp4 ו-WEBM. היישום גם מאפשר למי שמסתפק בהאזנה קולית להוריד את ערוץ האודיו לסמארטפון במבחר פורמטים.