אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם מכריזה על שורה של פיצ'רים חדשים: לא מדובר במהפכה, אלא בכמה שינויים קטנים שאמורים להפוך את השימוש בוואטסאפ לטיפה יותר נוח ומהנה. התכונות החדשות עוד לא מופיעות אצלכם? אל דאגה, בחברה אומרים שהן יגיעו לכל המשתמשים בשבועות הקרובים.


2 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)

סטיקרים מונפשים

בוואטסאפ אומרים כי אנשים משתמשים יותר ויותר בסטיקרים כדי לתקשר באמצעות האפליקציה. כעת הם מציעים חבילות חדשות של סטיקרים מונפשים שלדבריהם יהיו יותר "כיפיים ואקספרסיביים".

קודי QR

זוכרים איך פעם בשביל להוסיף איש קשר היינו צריכים לבקש ממנו את מספר הטלפון ולהקליד במכשיר? הימים האלה עברו: הפיצ'ר החדש של וואטסאפ יאפשר לכם לסרוק קוד QR מהטלפון של האדם השני ולצרף אותו באופן אוטומטי לרשימת אנשי הקשר. כי להקליד מספרי טלפון זה כל כך 2019.
2 צפייה בגלריה
קוד QR
קוד QR
קוד QR
(צילום: shutterstock)

מצב כהה במחשב

ארבעה חודשים אחרי שהוסיפה מצב כהה לאפליקציה, לשמחתם של המשתמשים, וואטסאפ מרחיבה את הפיצ'ר גם לגרסאות הווב והדסקטופ. היתרונות של מצב כהה: הוא נעים יותר לעיניים בחדרים חשוכים וחוסך בזמן סוללה יקר.

שיפורים בשיחות וידאו קבוצתיות

בתקופת הקורונה הגדילה וואטסאפ את מספר המשתתפים המירבי בשיחות וידאו קבוצתיות מארבעה לשמונה. כעת היא מציגה כמה שיפורים בממשק: רוצים לראות את אחד המשתתפים בשיחה על מסך מלא? לחצו לכמה שניות על הווידאו שלו. בנוסף, בקבוצות של עד שמונה אנשים יופיע אייקון חדש שיאפשר להתחיל שיחת וידאו בלחיצה אחת.