קפטן קרדיט: כלי לבדיקת דירוג האשראי האישי

אפליקציה של לשכת האשראי מבית דן אנד ברדסטריט, המאפשרת לכל אחד לדעת מהו דירוג האשראי האישי שלו על פי מאגר נתוני האשראי שהוקם ב-2019. במאגר מרוכזים נתונים כמו ההלוואות שלקחתם, גובה הריבית שאתם משלמים עבורן וכמה אחוזים מהכנסותיכם משמשים להחזרה. על בסיס הנתונים הללו תוכלו לקבל החלטות פיננסיות מושכלות.
לאחר ההתקנה והזנת הנתונים האישיים, תקבלו ציון מספרי של דירוג האשראי האישי שלכם, מ-0 עד 1,000. תוכלו גם לקבל המלצות וטיפים לשיפור מצבכם, ולצפות בכל עת בהיסטוריית דירוגי האשראי שלכם. האפליקציה פועלת ברישיון ובפיקוח של בנק ישראל.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

Google Look to Speak: תקשורת לבעלי מוגבלויות

פרויקט של גוגל לשיפור יכולות התקשורת של אנשים עם מוגבלויות באמצעות תזוזות עיניים בלבד. לאחר ההתקנה יש לאשר ליישום לעשות שימוש במצלמת המכשיר לצורך זיהוי תנועות העיניים, ולהציבו מעט מתחת לקו העיניים.
בדף הבית תמצאו שני טורים של מילים ומשפטים שימושיים, למשל - כן, לא, אולי, מה שלומך ועוד. המילים והמשפטים ניתנים לעריכה: תוכלו להוסיף ולהוריד לפי עולם המושגים של המשתמש.
תחילה יש "להעיר" את היישום בעזרת תנועת עיניים ראשונה. לאחר מכן ניתן לצמצם את הטקסטים ברשימה בעזרת תנועות עיניים ימינה, שמאלה ולמעלה, עד לבחירה של מילה או משפט שלם שתרצו להשמיע. הטקסט הסופי יושמע דרך הרמקולים של הסמארטפון.
האפליקציה עובדת כרגע במבחר שפות זרות אך עדיין לא בעברית. גוגל ישראל, לטיפולכם.

Dogiz: טיולים ואבחנות לכלב

כל מי שאוהב וחולק את חייו עם חברו הטוב ביותר של האדם מכיר את ההרגשה הלא נעימה של להשאיר את ההולך על ארבע לבד בבית, אם בגלל יציאה לעבודה ואם לצורך נסיעה לחופשה הדורשת היעדרות ממושכת יותר. האפליקציה הישראלית Dogiz מחברת בין בעלי כלבים לבין דוגווקרים ודוגסיטרים שיוציאו עבורכם את הכלב ויארחו לו חברה. אחד הפיצ'רים ביישום מאפשר לקבל חוות דעת מווטרינר באמצעות משלוח של תמונה עם הסימפטום של חיית המחמד.

CR8DATE: היכרות באמצעות דייט מושלם

אפליקציית היכרויות חדשה שפותחה על ידי רווקה בשיתוף האקס שלה ניגשת אל עולם הדייטים באופן שונה: בניגוד לאפליקציות אחרות, המתבססות בעיקר על מראה, כאן אחד הצדדים יוצר מסגרת לדייט חלומותיו הכוללת את המועד, העיר וסוג הבילוי הצפוי: במסעדה, בבר, תוך כדי ביצוע פעילות ספורטיבית וכו'.
הצד השני יכול לסרוק את כל הפגישות שכבר נוצרו ביישום, למצוא את זה שמתאים לו ביותר ולהציע להשתתף. הצד שיצר את הפגישה יכול לבחון את כל אלה שהציעו להצטרף אליו, לצ'וטט איתם ולהוציא לפועל את הדייט עם האדם שבחר.

DrawPortal: ציור שיתופי

חנויות האפליקציות עמוסות באפליקציות ציור למיניהן. הייחוד של DrawPortal הוא בכך שבנוסף לאפשרות לצייר בעצמכם, כאן תוכלו להזמין חבר ולצייר ביחד את אותו ציור בו-זמנית, כל אחד במכשיר שלו. בזמן הציור תוכלו להשתמש במגוון הכלים המגניבים של היישום. ניתן להשתמש בכלי הזום להתקרב או להתרחק מהאיור, להשתמש בשכבות ובאפקטיבים של שקיפות. שמאליים ימצאו כאן מצב ייעודי עבורם שיקל עליהם במלאכת הציור.