וואטסאפ שוב נזכרת באיחור: עדכון בטא חדש של אפליקציית וואטסאפ חושף פיצ'ר חדש שיאפשר למנהלי הקבוצות בפלטפורמה למחוק את ההודעות של שאר חברי הקבוצה - כך על פי דיווח של אתר WABetaInfo. הפיצ'ר כאמור נצפה לראשונה במסגרת עדכון לגרסת הבטא של וואטסאפ, כך שייקח זמן עד שנראה אותו מגיע בפועל אל כל המשתמשים.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
איחור לא אופנתי
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

עד היום, למנהלי הקבוצות בוואטסאפ לא היו יותר מידי כלים בכל הקשור לניהול התוכן המועבר בקבוצות אותם הם מנהלים, ומלבד הכיתוב "מנהל" לצד השם שלהם באפליקציה לא עמדו לרשותם יכולות ניהול מתקדמות באמת.
הכלי החדש בארסנל של המנהלים יאפשר להם כאמור למחוק הודעות של משתמשים אחרים בלחיצת כפתור. המטרה של וואטסאפ היא כמובן לספק למנהלי הקבוצות יכולות שליטה חדשות על התוכן המועבר בקבוצה, כשהיא ככל הנראה מצפה מאותם מנהלים להסיר תכנים בעייתיים לצד תכנים שלא קשורים לנושא הקבוצה.
שיטת המחיקה של מנהלי הקבוצה תעבוד באופן די דומה לדרך שבה משתמשים מוחקים את ההודעות האישיות שלהם בפלטפורמה נכון להיום - ברגע שמנהל קבוצה יחליט למחוק הודעה תוקפץ הודעת אישור על מחיקת ההודעה. לאחר שהמנהל ייאשר אותה המחיקה תבוצע, ובמקום טקסט ההודעה תופיע הודעה שמסבירה כי התוכן נמחק על ידי מנהל. במקרים שבהם ישנם מספר מנהלים באותה הקבוצה, לצד ההודעה המחוקה יוצג שם המנהל שמחק אותה.
בדומה לשלל פיצ'רים שוואטסאפ הציגה בעבר, גם כאן מדובר בכלי שקיים כבר אצל לא מעט מתחרות של וואטסאפ ומגיע אליה באיחור לא אופנתי בכלל. השאלה היחידה שטרם קיבלנו עליה תשובה היא מתי נראה את הפיצ'ר הנ"ל מגיע לאפליקציה באופן רשמי, וכאן כרגע אין ממש חדשות טובות. על פי הדיווח של WABetaInfo, ההפצה של פיצ'ר המחיקה בקרב משתמשי הבטא של וואטסאפ איטית גם היא, מה שככל הנראה אומר שייקח עוד די הרבה זמן עד שהפיצ'ר ייצא מבטא ויגיע לכלל המשתמשים.