POSE: הצעות עבודה לדוגמנים

אחרי פרשת שי אביטל, אם אתם דוגמנים או דוגמניות שמעוניינים לנסות את מזלם בתחום בלי להתקשר עם סוכנות דוגמנות, תוכלו לעשות זאת באמצעות האפליקציה הזו, המגובה גם באתר אינטרנט. כאן תוכלו להירשם ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להחליט אם אתם מתאימים להם, בלי צורך בהשקעה ראשונית של אלפי שקלים או בתשלום עמלות.
האפליקציה כוללת שני כפתורים: האחד מיועד לדוגמנים. כאן תוכלו לבנות את הפרופיל האישי שלכם, עם פרטים כמו גובה, צבע עיניים, שיער וכו', ואת התחומים שמעניינים אתכם: אופנה, ניצבים, דוגמנות פנים, הלבשה תחתונה ועוד. תוכלו לציין גם את המחיר שאתם דורשים ליום צילום ולהוסיף מגוון צילומים רלוונטיים.
הכפתור השני מיועד ללקוחות, שמוזמנים להיכנס ולחפש על פי הצרכים שלהם: קטגוריה, בנים או בנות, צבע עיניים גובה, ותשלום מקסימלי ליום צילומים.

Crazy Waze: קריינות אחרת ל-Waze

אם אתם מבלים זמן רב בכבישים, האפליקציה הזו, שהושקה לאחרונה על ידי סטארט-אפ ישראלי בגרסת בטא, תעלה לכם חיוך על השפתיים: בעזרתה תוכלו להעשיר את ספריית ההוראות הקוליות בתוכנת הניווט הפופולרית ווייז. היא כוללת כ-200 קולות קריינות במבחר קטגוריות, ומבטיחה להציע 500 קולות בקרוב. תמצאו כאן קולות של סלבריטאים, כוכבי טיקטוק ורשת, פוליטיקאים, קריינות במבטאים שונים, ועוד.
האפליקציה הושקה בישראל במסגרת פיילוט, אולם היזמים מתכוונים להפיץ אותה בשוק העולמי ולשתף פעולה עם אפליקציות ניווט נוספות. בראש רשימת ההורדות תוכלו למצוא כאן את קולו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, שיורה לכם לפנות ימינה כשצריך, אבל גם שמאלה. מחיר כל הורדה: בין 5 ל-10 שקלים.

Who touched my phone? Who unlocked tried to unlock: לצלם את הפורץ לסמארטפון

אחת האפליקציות עם השם הארוך ביותר בחנות גוגל פליי. מטרתה לגלות מי מנסה להיכנס למכשיר שלכם בבית, במשרד או בכל מקום. מהרגע שתתקינו ותפעילו את היישום, אם מישהו ינסה לקחת לידיו את המכשיר שלכם ולבטל בו את הנעילה (עם או בלי סיסמה) יצולם על ידי האפליקציה מבלי שיוכל להבחין בכך. היישום ישמור עבורכם את תמונת הפורץ ואת רשימת היישומים אליהם נכנס במידה והצליח.
בהמשך תוכלו להיכנס ולעיין בדו"חות ובתמונות שהיישום מפיק ואפילו לשמור אותם בענן. אנדרואיד

BBC Learning English: לימוד השפה האנגלית

אם ללמוד אנגלית, אז עדיף ללמוד מהמקצוענים ביותר. כאן תוכלו להצטרף ליותר מחמישה מיליון משתמשים מרחבי העולם שבחרו ללמוד את השפה האנגלית באמצעות האפליקציה הרשמית של שירות השידור הבריטי ה-BBC. כאן תלמדו אנגלית במבטא בריטי באפליקציה דינמית עם שיעורים שמתעדכנים כל הזמן.
לאחרונה הושקו ביישום גם סדרה של שיעורים למתחילים וסדרה שתסייע לכם להגיע ליכולת של ניהול צ'אט בענייני חולין. בנוסף תוכלו להוריד תוכנית לימוד להאזנה באופליין.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Degoo‏: 100GB אחסון בענן הגיבוי

עכשיו שגוגל גובה תשלום עבור אחסון התמונות שלכם, ודאי תוכלו למצוא שימוש מועיל בשירות הזה המציע 100 גיגה בייט של אחסון מאובטח ומתקדם בענן בחינם. האפליקציה מציעה שירות גיבוי אוטומטי המזהה תמונות חדשות שצילמתם או קבצים חדשים שנוספו לטלפון ודואג שהגיבוי שלכם יהיה תמיד עדכני. בדומה לשירותים אחרים גם כאן תוכלו לגשת לקבצים בכל עת מכל מחשב בעולם.