גלקסי פולד, הסמארטפון המתקפל של סמסונג, יגיע לישראל בעוד כשבועיים - כארבעה חודשים לאחר השקתו בארה"ב, דרום קוריאה ומדינות נוספות. המכשיר יימכר בכמות מוגבלת בחנויות רשת סמסונג שבבעלות חברת סאני תקשורת, באתר של הרשת ואצל המשווקים המורשים. ל-ynet נודע כי לישראל יגיעו כמה מאות יחידות והם לא יימכרו על-ידי המפעילות הסלולריות, לפחות בשלב הראשון.
המכשיר המתקפל, שעולה 1,980 דולר בארה"ב, יעלה בישראל 7,999 שקלים. יהיה ניתן לרכוש אותו בצבעים שחור או כסוף, והוא יגיע עם נפח אחסון 512 גיגה בייט ו-12 גיגה בייט זיכרון RAM. יחד איתו יגיעו כיסוי ייעודי וגם אוזניות אלחוטיות מסוג גלקסי באדס. כבר היום החלה המכירה המוקדמת באתר ובחנויות של רשת סמסונג, כאשר דמי המקדמה עומדים על 499 שקלים. סמסונג הציגה את גלקסי פולד לראשונה בפברואר 2019, לצדה של סדרת גלקסי S10. מדובר למעשה במעין טאבלט עם מסך OLED בגודל 7.3 אינץ', שממשק המשתמש שלו מאפשר להשתמש בשלוש אפליקציות במקביל. כאשר מקפלים אותו לשניים, ממש כמו ספר, ניתן להשתמש במסך משני, קטן יותר, שנמצא על גב המכשיר וגודלו 4.6 אינץ'.
1 צפייה בגלריה
גלקסי פולד
גלקסי פולד
גלקסי פולד
(צילום: Getty Images)
המכשיר היוקרתי היה אמור להגיע לחנויות בסוף אפריל, אך ההשקה נדחתה ברגע האחרון בעקבות תקלות שהתגלו ביחידות שנשלחו לעיתונאים. בסופו של דבר, אחרי מקצה שיפורים, הושק המכשיר לבסוף בספטמבר האחרון בשווקים נבחרים. בחודש הבא צפויה סמסונג לפי ההערכות להציג סמארטפון מתקפל נוסף. הפעם מדובר במכשיר בתצורת צדפה שמתקפל לריבוע קטן.