טוויטר נגד אילון מאסק ולהפך: הרשת החברתית נערכת למאבק משפטי באיש העשיר בעולם, שהסכים לרכוש אותה תמורת 44 מיליארד דולר - ונסוג באופן חד-צדדי מהעסקה. מהם המניעים האמיתיים מאחורי ההחלטה של מאסק ואיך הפרשה הזאת תשפיע על טוויטר? שני מיליארד דולר נגנבו מפרויקטים של Web3 במחצית הראשונה של שנת 2022 - יותר מהסכום שנגנב ב-2021 כולה. אחת השיטות הנפוצות לגניבה היא "הלוואת בזק", שבה התוקפים לוקחים הלוואת ענק של קריפטו, משתמשים בכסף כדי להשתלט על המנגנון של הפרויקט שהם בחרו כקורבן, מרוקנים אותו מנכסים ואז פורעים את ההלוואה במהירות. אבל מסתבר שגם קובץ PDF זדוני עם הצעת עבודה מפוברקת מספיק כדי לגנוב קריפטו בשווי 620 מיליון דולר.
נתקלתם פעם ב-Wish? אתר המסחר האלקטרוני הפך לסיפור הצלחה בעזרת מודעות שנהג לפרסם ברשתות החברתיות על מוצרים במחירים שלא ייאמנו. כעת מסתבר שלחלק מהמחירים האלה באמת לא היה אפשר להאמין. זהו הסיפור המוזר על עלייתו ונפילתו של Wish.
1 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
אילון מאסק
(עיבוד תמונה. צילום: רויטרס, Shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט