זום נלחמת על מקומה: בתקופת הקורונה כולנו השתמשנו בשירות שיחות הווידאו שלה, כדי לעבוד, ללמוד ואפילו לנהל חיי חברה וארוחות חג מרחוק. אבל בטווח הארוך, זום מבינה שהיא תצטרך להציע יותר מזה. האם הניסיון שלה להתחרות עם הענקיות במגרש שלהן יצליח?
רשת חברתית בטעם של פעם: מנכ"ל ווייז לשעבר, נועם ברדין, מתגעגע לימים שבהם הצלחנו לנהל שיחה תרבותית ברשתות החברתיות, והשימוש בהן גרם לנו לתחושה טובה. הוא מאמין שהרשת החברתית החדשה שלו, "פוסט", היא הפתרון לתחלואי השחקניות הגדולות בתחום, למרות שנכון לעכשיו, אין בה מאפיינים חדשניים.
ה-FDA מאשר כי בשר מתורבת בטוח למאכל: חברת "אפסייד פודס" האמריקאית קיבלה אישור FDA לעוף המתורבת שלה - מוצר שפותח במעבדה על בסיס דגימה של תאים מבעלי חיים. האישור המיוחל מקרב אות כולנו לעתיד בו ייתכן ונצרוך מוצרים כאלו, שניתן לייצר באופן ידידותי יותר לסביבה, ומעורר תקווה גם בסצינת הסטארטאפים הישראלית בתחום.
1 צפייה בגלריה
זום ריפרש
זום ריפרש
האם זום מאבדת רלוונטיות?
(צילום: שאטרסטוק)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים. נשמח לראות אתכם גם בקהילת ריפרש בפייסבוק.
ציטוט