ג'ון טרבולטה היה המועמד הראשון לגלם את הדמות הראשית בסרט "פורסט גאמפ" שיצא לאקרנים בשנת 1994. אבל הוא העדיף לשחק ב"ספרות זולה" של קוונטין טרנטינו והתפקיד הלך לטום הנקס. בדיעבד, זאת הייתה אחת ההחלטות החכמות בקריירה של הנקס: הסרט זכה בשישה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר והשחקן הטוב ביותר, ו"פורסט גאמפ" הפך לאחת הדמויות הכי מזוהות עם השחקן הוותיק. טרבולטה הודה שבדיעבד הוא מתחרט על ההחלטה שקיבל.
1 צפייה בגלריה
ג'ון טרבולטה בתפקיד פורסט גאמפ
ג'ון טרבולטה בתפקיד פורסט גאמפ
ג'ון טרבולטה בתפקיד פורסט גאמפ
(מתוך היוטיוב של shamook)
אבל מה היה קורה אם טרבולטה היה אומר כן לבמאי רוברט זמקיס? מכונת זמן שתאפשר לטרבולטה לחזור ל-1994 ולשנות את מסלול חייו (כמו בסרט אחר של זמקיס, "בחזרה לעתיד") עוד לא הומצאה, אבל טכנולוגיית הדיפ פייק חיה ובועטת והיא תחליף בכלל לא רע. היוצר שמאחורי ערוץ היוטיוב Shamook שתל את פניו של טרבולטה במגוון סצינות מהסרט, והאמת שהתוצאה לא קריפית כמו שהיינו מצפים. מצד שני, היוצר לא החליף את קולו של הנקס, כך שעדיין נותר לנו לדמיין כיצד היה נשמע בפיו של טרבולטה אותו מבטא דרומי המזוהה כל כך עם הדמות.
(פורסט גאמפ, שחק אותה ג'ון טרבולטה)
ואם אנחנו כבר עוסקים בשחקנים שפולשים לסרטים שהם כמעט השתתפו בהם: שימו לב לסרטון הדיפ פייק הבא, שבו נכנס ארנולד שוורצנגר לנעליו של פיטר ולר בסרט "רובוקופ" משנת 1987. להזכירכם, שוורצנגר גילם באותו עשור סייבורג אחר, המחסל מ"שליחות קטלנית". מסתבר שהוא היה מועמד לגלם גם את השוטר שמת וחזר לחיים בתור רובוט, אבל החליפה הייתה קטנה מדי עבורו או משהו כזה. בסרטון הבא אנחנו זוכים לראות כיצד הייתה נראית סצינת הסיום של הסרט בכיכובו של השרירן. כן, כולל המבטא האוסטרי.
(אסטה לה ויסטה, רובוקופ)