סובלים מבעיות סאונד באוזניות האיירפודס פרו שלכם? ייתכן שבקרוב אפל תחליף לכם אותן ללא תשלום: ענקית הטכנולוגיה הודיעה בסוף השבוע על "ריקול" של "אחוז קטן" מאוזניות האיירפודס פרו שיוצרו לפני אוקטובר 2020. מהיבואנית איידיגיטל נמסר כי היא נערכת להחלפה של האוזניות התקולות.

אלה הבעיות שמצריכות החלפה של האוזניות:

  • רעשים סטטיים או רעשים של "פיצוח" שמתגברים בסביבה רועשת כאשר מנגנון ביטול הרעשים (ANC) מופעל, בין היתר בזמן שיחת טלפון
  • מנגנון ביטול הרעשים אינו עובד כמו שצריך, וגורם לאובדן של צלילי בס או להגברת רעשי רקע (למשל רעשים ברחוב או רעש של מטוס)
2 צפייה בגלריה
איירפודס פרו
איירפודס פרו
תקלות ב"אחוז קטן" של האוזניות. איירפודס פרו
(צילום: shutterstock)
באפל הדגישו כי ההודעה נוגעת לאוזניות איירפודס פרו בלבד, ולא לדגמים הרגילים של האיירפודס. בנרתיקים של האוזניות לא התגלו בעיות, ולכן הם לא יוחלפו בכל מקרה.
מהיבואנית איידיגיטל נמסר כי היא נערכת במהירות להחלפת אוזניות שהתגלו בהן תקלות: "על מנת להקל על לקוחותינו, ולתת להם שירות מהיר ככל הניתן, לקוחות המעוניינים בהחלפה ותיקון המוצר יוכלו להירשם בטופס מקדים וניצור איתם קשר (הטופס יעלה לאתר איידיגיטל בשעות הקרובות). הלקוחות יקבלו עדכון מאיתנו באמצעות הודעת SMS, כדי שיוכלו להמשיך להשתמש במוצרים שברשותם ממש עד לרגע שבו ניתן יהיה להחליפם". בתגובה לפניית ynet נמסר מאיידיגיטל כי היא תחליף אוזניות גם ללקוחות שרכשו אותן בחו"ל או באמצעות יבואן אחר. מאייסטור, יבואנית נוספת של מוצרי אפל, נמסר: "לקוחות אייסטור שרכשו אוזניות איירפודס פרו בתקופה זו (עד אוקטובר 2020 - י.מ) יהיו זכאים לקבל שירות בכל סניפי הרשת, בכפוף לתנאי הזכאות המוצינים באתר אפל העולמית".
2 צפייה בגלריה
איירפודס פרו
איירפודס פרו
דור שני בקרוב? איירפודס פרו
(צילום: יח"צ)
איירפודס פרו, שהושקו לפני שנה, הן בין הדגמים הפופולריים בשוק האוזניות האלחוטיות (True Wireless). מדובר בדגם הראשון של אפל שכולל מנגנון אקטיבי לביטול רעשים והגנה מפני מים וזיעה. מחיר האיירפודס פרו בארה"ב עומד על 249 דולר, ובישראל ניתן להשיג אותן בכ-850 שקלים. לאחרונה דווח ב"בלומברג" כי אפל עובדת על הדור החדש של האיירפודס פרו, ושואפת להפוך אותן לקומפקטיות יותר. אחת האפשרויות שנבחנות היא לוותר על ה"מקלות" שיוצאים מהאוזניות - אחד מסימני ההיכר הבולטים שלהן. עוד דווח כי החברה מתכוונת להשיק בשנה הבאה את הדור השלישי של אוזניות האיירפודס הרגילות, עם עיצוב חדש שיזכיר את הדור הנוכחי של האיירפודס פרו.
פורסם לראשונה: 13:31, 01.11.20