אפל הכריזה היום (ב') על איירפודס פרו - הדור החדש של האוזניות נטולות החוטים (True Wireless) הפופולריות שלה. החידוש: הדור השלישי כולל מנגנון אקטיבי לביטול רעשים והוא עמיד למים וזיעה. האוזניות יגיעו למדפים בארה"ב בעוד יומיים והן יעלו 249 דולר - 90 דולר יותר מהדגם הקודם. ∙ בדיקת שמיעה: אוזניות אלחוטיות במבחן
בניגוד לדורות הקודמים של האיירפודס, דגם הפרו יגיע עם מתאמים בשלושה גדלים לאוזניים - מהלך שצפוי מאוד לשמח את המשתמשים שנוטים להפיל את האוזניות, לפעמים גם אל מסילות הרכבת התחתית. באפל מתגאים גם ב"אקוולייזר אדפטיבי" שאמור להגביר ולהנמיך תדרים בהתאם למבנה האוזניים של המשתמש.
2 צפייה בגלריה
איירפודס פרו
איירפודס פרו
איירפודס פרו. עכשיו אפשר לעשות איתן כושר
(צילום: אפל)
כאשר ביטול הרעשים מופעל, הסוללה אמורה לספק עד ארבע שעות וחצי של האזנה ועד שלוש שעות וחצי של שיחה. הטענה אלחוטית באמצעות הנרתיק אמורה לאפשר עד 24 שעות האזנה ועד 18 שעות שיחה. כמו בדור הקודם, שבב ה-H1 מאפשר לזמן את הסייעת הקולית סירי בכל רגע נתון.
אפל הציגה את הדור הראשון של האיירפודס בשנת 2016 ומאז הן הפכו ללהיט. החברה שולטת ללא עוררין בשוק האוזניות האלחוטיות - נתח השוק שלה עמד על 60 אחוזים בשנת 2018 - אך המתחרות הגדולות שלה רוצות להצטרף לחגיגה ובחודשים האחרונים הציגו גם גוגל, אמזון ומיקרוסופט אוזניות אלחוטיות משלהן.

2 צפייה בגלריה
איירפודס פרו
איירפודס פרו
מוכנים לשלם יותר בשביל ביטול רעשים אקטיבי?
(צילום: אפל)