וואטסאפ משפרת את ממשק ההודעות הקוליות שלה: החברה הודיעה כי בשבועות הקרובים תוסיף מספר פיצ'רים חדשים, שישדרגו את חוויית השימוש בכלי. לדברי החברה, בכל יום משתמשי האפליקציה שולחים 7 מיליארד הודעות קוליות בממוצע.

עוד בנושא וואטסאפ:

חלק מהאפשרויות החדשות יהפכו את חוויית ההאזנה להודעות קוליות לנוחה יותר - כמו פיצ'ר זיכרון ההשמעה. פיצ'ר זה יאפשר להאזין לחלק מהודעה קולית, לעצור ולצאת ממנה, בעוד שהאפליקציה תזכור את המיקום אליו הגעתם. כך, בפעם הבאה תוכלו להמשיך להאזין מאותה נקודה ולא להיאלץ לחפש אותה בכוחות עצמכם. פיצ'ר חדש נוסף הוא השמעה מחוץ לצ'אט - שיאפשר להאזין להודעה קולית גם אם יצאתם מהחלון של הצ'אט שבו היא נמצאת, וכך למשל לקרוא הודעות בצ'אטים אחרים תוך כדי ההאזנה.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)
אם אתם אוהבים את האפשרות להאזין להקלטה במהירות של פי 1.5 או פי 2 לעומת השמע המקורי, תשמחו בוודאי לשמוע שכעת אפשרות זו זמינה גם עבור הודעות קוליות שהועברו אליכם.
כשאתם מקליטים הודעות קוליות, כבר לא תהיו חייבים להקליט הכל בבת אחת. פיצ'ר עצירה והמשך הקלטה יאפשר לכם להשהות את ההקלטה באמצע, ולהמשיך להקליט אותה בנקודת זמן אחרת לפני השליחה. כך תוכלו למשל לעצור ולחשוב כיצד להתנסח ולמנוע שתיקות ארוכות, או אפילו לעצור כדי לעשות משהו אחר ולחזור להודעה מאוחר יותר. פיצ'ר נוסף שיגרום לכך שההודעות שלכם יהיו מחושבות יותר הוא השמעה מקדימה - תוכלו להאזין בעצמכם להודעה הקולית לפני השליחה שלה.
גם הנראות של ההודעות משתנה כאמור, ובמקום קו ישר שמראה את התקדמות ההודעה, תוצג צורת גל, עם "ייצוג ויזואלי של הצלילים שבהודעה הקולית", לפי הודעת החברה.
2 צפייה בגלריה
הפיצ'רים החדשים של וואטסאפ
הפיצ'רים החדשים של וואטסאפ
הפיצ'רים החדשים של וואטסאפ
(תמונה: וואטסאפ)
"כשהשקנו לראשונה את ההודעות הקוליות, ידענו שזה יכול לשנות את הדרך של אנשים לתקשר אחד עם השני. שמרנו על עיצוב פשוט, כדי לוודא שהשימוש בהן יהיה קליל בדיוק כמו בהודעות טקסט. היום, אנחנו גאים להכריז על פיצ'רים חדשים שיהפכו את חוויית ההודעות הקוליות ב-WhatsApp לטובה אפילו יותר", נכתב בבלוג הרשמי של החברה.
הפופולריות של הפיצ'ר הוסברה בכך ש"ביטוי קולי של רגש או התלהבות הוא טבעי יותר מאשר ביטוי באמצעות טקסט", ועוד נכתב כי ההודעות הקוליות "קלות לשימוש, ואהובות על כולם: בני המשפחה שלא אוהבים להקליד יותר מדי, החברים שאוהבים לספר סיפורים, העמיתים בעבודה שצריכים מילות עידוד, וכמובן - השותף או השותפה לחיים, שרוצה לשמוע את הקול שלכם בסוף היום". מסכימים?