חובבים סטיקרים? אוהבים להכין מדבקות משלכם עם בדיחות פנימיות ולשלוח בקבוצת החברים? אם כן, יש לנו חדשות טובות בשבילכם. עד היום ניתן היה לייצר סטיקרים בוואטסאפ באמצעות אפליקציות צד שלישי בלבד. אך כעת, וואטסאפ משחררת כלי יצירה מובנה בתוך האפליקציה. בשלב ראשון יוצר הסטיקרים המובנה יהיה זמין רק בוואטסאפ ווב (גרסת השירות למחשבים), ובשבוע הבא הוא צפוי להגיע גם לאפליקציות לדסקטופ (לווינדוס ומק). נכון לעכשיו לא ידוע אם ומתי הפיצ'ר יגיע לאפליקציות המובייל.

עוד בנושא:

הכלי החדש מאפשר להפוך תמונות ששמורות על המחשב שלכם לסטיקרים, ולשלוח אותם דרך וואטסאפ. כך תגשו אל השירות: לחצו על אייקון המהדק (שמאפשר לשלוח קבצים) -> בחרו ב"מדבקה" (Sticker) -> בחרו את התמונה שתרצו לשלוח מתוך הקבצים במחשב שלכם. לאחר הבחירה, התמונה תועלה למעין לוח עריכה, באמצעותו תוכלו להפוך אותה לסטיקר, באמצעת מספר כלים: חיתוך וסיבוב של התמונה, כתיבת טקסטים מעליה, אפשרות לקשקש ולצייר עליה באופן חופשי, לחתוך את הרקע, או להוסיף מעליה אימוג'ים וסטיקרים נוספים.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: רויטרס)
ייתכן שגם הפיצ'ר שמאפשר להגביר את מהירות ההאזנה של הודעות קוליות צפוי לקבל שדרוג - לפי דיווח של WABetaInfo, בוואטסאפ מפתחים אפשרות להאזין במהירות מוגברת לא רק להודעות קוליות, אלא גם להודעות אודיו. המשמעות היא, שגם להודעה קולית שנשלחה למשתמש ובהמשך הועברה למשתמש אחר, ניתן יהיה להאזין במהירות מואצת, בעוד שנכון להיום ניתן להאזין לה רק במהירות המקורית.
האזינו לריפרש, פודקאסט הטכנולוגיה של ynet