המשחק הבא בסדרת Grand Theft Auto הפופולרית יגיע ב-2025, והטריילר הראשון שלו כבר כאן. לאחר שדלף לרשת, חשפה חברת Rockstar כמה שעות מוקדם מהצפוי את GTA VI ומסרה פרטים ראשונים עליו. ההכרזה מגיעה מעט יותר מעשור אחרי שהמשחק הקודם בסדרה ראה אור.
3 צפייה בגלריה
GTA VI
GTA VI
GTA VI
(צילום מסך: יוטיוב)

עוד בנושא:

מה אנחנו יודעים על GTA VI עד כה? לא הרבה. קודם כל, הוא מתרחש בגרסה סאטירית של מיאמי, וייס סיטי, ואף יוצא מעבר לגבולות העיר. בניגוד לפעמים הקודמות בהן ראינו את וייס סיטי במשחקי GTA הפעם לא מדובר בשנות השמונים של המאה הקודמת אלא בגרסה המודרנית. רשת חברתית דמויית טיקטוק מופיעה לכל אורך הטריילר הראשון. בהינתן החיבה של רוקסטאר לסאטירה על התרבות המודרנית, לא מפתיע שרשתות חברתיות נמצאות על הכוונת.
לראשונה בתולדות הסדרה, שחוגגת החודש 25 שנה, אחת הדמויות שלנעליהן תיכנסו היא נשית. לא הרבה ידוע על לוסיה, שמוצגת לאורך הטריילר, ואנחנו יודעים עוד פחות על בן הזוג שלה שמוצג לצידה ועשוי להיות דמות שחקן שנייה. נזכיר כי ב-GTA V, יכלו השחקנים לבחור כמעט בכל עת לשחק באחת משלוש הדמויות הראשיות.
ריפרש
האמת על הביקור של מאסק בישראל / עם ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר
27:06
נכון לעכשיו, GTA VI הוכרז אך ורק לפלייסטיישן 5 ו-Xbox Series S/X. גרסת המחשב האישי של משחקי GTA מגיעה לרוב זמן מה אחרי גרסת הקונסולות. במקרה של המשחק הרביעי בסדרה זה לקח חצי שנה, ואילו ב-GTA V עברה שנה וחצי בין ההשקה לקונסולות להשקת גרסת המחשב.
3 צפייה בגלריה
GTA VI
GTA VI
GTA VI
(צילום מסך: יוטיוב)
כבר מעל שני עשורים, מאז השקת GTA III ב-2001, נחשב המותג הזה לאחד הפופולריים ביותר בתעשיית המשחקים, בזכות עולמות פתוחים עצומים וחופש הפעולה שניתן לשחקנים. המשחק הקודם בסדרה, GTA V, מכר מעל 190 מיליוני עותקים, מה ששם אותו במקום השני בטבלת מכירות של כל הזמנים, מאחורי מיינקראפט עם 300 מיליוני עותקים.
3 צפייה בגלריה
GTA VI
GTA VI
GTA VI
(צילום מסך: יוטיוב)
הפופולריות של המשחק נובעת בין השאר בזכות הרכיב מרובה-השחקנים שלו, GTA Online, שעודנו אחד ממשחקי האונליין הפופולריים ביותר והרווחיים ביותר בתעשייה. הפופולריות המתמשכת של GTA Online היא גם אחת הסיבות העיקריות, יש להניח, לכך ש-GTA VI נמצא בפיתוח כבר מעל עשור.
בשנתיים האחרונות חומת הסודיות סביב המשחק החדש התחילה להיפרץ, זאת לאחר גניבה של סרטוני פיתוח משרתי רוקסטאר והפצתם בידי נערים בריטיים מקבוצת הפריצה Lapsus$. הדליפות, שמתבררות כעת כמדויקות, דיברו על עלילה בסגנון בוני וקלייד וחשפו את וייס סיטי כמקום ההתרחשות של המשחק.