כך ייראה GTA 6? דיווח של אתר PC Gamer מסוף השבוע האחרון חשף כי משתמש בשם "teapotuberhacker" פרסם בפורומים הרשמיים של המשחק GTA קובץ בגודל 3 גיגה-בייט הכולל לא פחות מ-90 סרטונים של מה שעתיד להיות GTA 6 - משחק ההמשך לסדרת המשחקים הפופולרית שהפך לאחד המשחקים המצופים ביותר אי פעם, ועדיין לא הוכרז באופן רשמי.
1 צפייה בגלריה
GTA V
GTA V
GTA V
(צילום: Rockstar)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

סדרת משחקי GTA (ר"ת Grand Theft Auto) הייתה וככל הנראה תישאר לאחת מסדרות המשחקים המוצלחות והאהובות אי פעם. הכותר החמישי שלה, GTA V, שיצא לפני כמעט עשור, הצליח לחולל לבדו מהפכה בעולם המשחקים כששבר כמעט כל שיאי מכירה אפשריים והפך לאחד המשחקים הנמכרים ביותר בעולם. נכון להיום, GTA V עדיין מחזיק בקהל אדוק של שחקנים, שממשיך לפקוד אותו מדי יום.
על כן, הציפייה למשחק ההמשך בסדרה הייתה גדולה מתמיד - במיוחד מכיוון שעבר כל כך הרבה זמן מאז יציאת המשחק החמישי בשנת 2013. ראוי לציין שראינו בעבר לא מעט הדלפות ודיווחים אודות תוכן הקשור ב-GTA 6, אולם הפעם מדובר בהדלפה אמיתית, שכוללת תוכן רשמי ואמיתי משחק ההמשך.
תוכן ההדלפה כולל כאמור 90 סרטונים שלמים הכוללים לא מעט מידע אודות המשחק החדש - חלק ממנו מאשר רשמית שמועות שפקדו את המשחק בכל הקשור לעלילה ומשחקיות למשל העובדה שהמשחק אכן יתרחש ב-Vice City (אחד הערים האהובות ביותר בהיסטוריה של הסדרה), זאת לצד העובדה שתינתן לנו האופציה לבחור את המגדר של גיבור המשחק שלנו. עוד נחשף שהמשחק יכלול מערכת רכבות תחתיות מסועפת, זאת לצד הצצה ראשונה לגרפיקה של המשחק שנראית מרשים בהחלט.
Rockstar, מפתחת סדרת GTA, הגיבה להדלפה בעמודי הסושיאל שלה וציינה כי: "אנחנו מאוכזבים מאוד לראות את כל הפרטים של המשחק הבא שלנו מגיעים אליכם בדרך שכזו. העבודה שלנו על הכותר הבא בסדרת GTA תימשך כמתוכנן ואנו נישאר מחויבים כמו תמיד על מנת לספק לכם, השחקנים שלנו, חוויית משחק שתעלה על כל הציפיות שלכם. נחשוף פרטים נוספים על המשחק בבוא העת".
באותה נשימה, תאגיד Take-Two שעומד מאחורי סטודיו Rockstar, החל במלאכת הסרת הסרטונים המודלפים. נכון לרגע זה חלק ניכר מהסרטונים המודלפים הוסרו מהרשת, אך עדיין ניתן למצוא חלק מהם יחסית בקלות.