ערב של לינקים שבורים בטוויטר: אלפי משתמשים ברחבי העולם דיווחו הערב (יום ב') על שיבושים ברשת החברתית. לפי הדיווחים, לחיצה על קישורים לאתרים חיצוניים הובילה את המשתמשים להודעת שגיאה שלפיה "תוכנית ה-API (ממשק תכנות יישומים) הנוכחית שלך לא כוללת גישה לנקודת הקצה הזאת". משתמשים אחרים דיווחו על קושי בטעינת מדיה. התקלה תוקנה לאחר כשעה.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר
אפליקציית טוויטר. יותר מ-8,000 משתמשים דיווחו על שיבושים
(צילום: shutterstock)
טוויטר הגיבה לתקלה בעמוד התמיכה שלה: "ייתכן שחלקים מטוויטר לא עובדים כמו שצריך עכשיו. עשינו שינוי פנימי שהיו לו השלכות לא רצויות. אנחנו עובדים על זה ונעדכן כשהתקלה תיפתר". בשעה 20:05 צייצה החברה כי התקלה תוקנה. גם הבעלים אילון מאסק התייחס לשיבושים: "הפלטפורמה כל כך שברירית (אנחה). יתוקן בקרוב". לאחר מכן הוסיף מאסק כי שינוי קטן ב-API גרם לתקלה וציין כי הקוד של טוויטר "שברירי ביותר ללא סיבה טובה. בסופו של דבר נצטרך לכתוב אותו מחדש".

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

לפי אתר Downdetector, שעוקב אחרי שיבושים בשירותי רשת שונים, יותר מ-8,000 משתמשים ברחבי העולם דיווחו הערב על התקלה בטוויטר. מדובר בתקלה משמעותית שנייה תוך שבוע ברשת החברתית הפופולרית: ביום רביעי האחרון התלוננו משתמשים ברחבי העולם כי הפיד שלהם לא מתרענן ובמקומו מופיעה הודעת "ברוכים הבאים לטוויטר". התקלה, שהתרחשה במקרה בשיאו של "יום השיבוש" בישראל, תוקנה לאחר כשעתיים.
התדירות של התקלות בטוויטר התגברה מאז שאילון מאסק רכש את החברה בסוף השנה שעברה. הניו יורק טיימס דיווח לאחרונה כי לפי ארגון NetBlocks, שעוקב אחרי שיבושים ברשת, בפברואר 2023 התרחשו ארבע תקלות משמעותיות בטוויטר, בהשוואה לתשע תקלות כאלה ב-2022 כולה. לפי ההערכות, התקלות הן תוצאה של גלי הפיטורים שבמסגרתם עזבו את החברה אלפי מהנדסים.
פורסם לראשונה: 19:43, 06.03.23