האם הגלילה האינסופית החליפה את פעולת הזיפזופ? בעידן של צפייה לא ליניארית בטלוויזיה, משתמשים רבים מוצאים עצמם אבודים אל מול הקטלוגים העמוסים של שירותי הסטרימינג. חלק נכבד מזמן הצפייה עובר בגלילת המסך הראשי ובחיפוש אחר סרט או סדרה, אבל לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה פשוט להתרווח על הספה ולבהות במה שיש. מנגנוני ההמלצות החכמים עושים כמיטב יכולתם אך לא תמיד זה מספיק. עכשיו, ענקית הסטרימינג נטפליקס משיקה פיצ'ר חדש שאמור לפתור את הבעיה.
2 צפייה בגלריה
"הפעל משהו" מגיע לנטפליקס
"הפעל משהו" מגיע לנטפליקס
"הפעל משהו" מגיע לנטפליקס
(צילום: נטפליקס)
כפתור "הפעל משהו" (Play Something) מגיע מהיום (ד') למנויי נטפליקס בכל הפלטפורמות. לחיצה על הכפתור תתחיל מיידית לנגן סרט או פרק מסדרה, בהתבסס על העדפות הצפייה של המשתמשים ובהתאם לבקרות הורים. אם לא אהבתם את הבחירה, תוכלו ללחוץ שוב על "הפעל משהו אחר" ולקבל בחירה חדשה.
השירות אמור להציף גם תכנים שלא בהכרח היו נבחרים על ידי המשתמשים באופן עצמאי, לחשוף אותו לעולמות תוכן חדשים, לנגן פרקים חדשים מסדרות שאנחנו כבר צופים בהן, או להחזיר אותנו לסרט שהפסקנו באמצע.
2 צפייה בגלריה
"הפעל משהו" מגיע לנטפליקס
"הפעל משהו" מגיע לנטפליקס
לא התחברתם? הפעילו משהו אחר
(צילום: נטפליקס)
תוכלו לאתר את הכפתור החדש בשלל מיקומים במסך הצפייה של נטפליקס, כולל בתפריט הגלילה, במסך הניווט ובעת הכניסה לשירות במסך בחירת הפרופיל. מדובר באחד הפיצ'רים המבוקשים על ידי משתמשי נטפליקס, שלא פעם מביעים תסכול אל מול קטלוג התוכן העמוס והצורך בבחירה.