יום אחרי אירוע ההכרזה הווירטואלי הגדול של סמסונג, קיבלנו הזדמנות לבדוק מקרוב את רוב המכשירים החדשים שהיא השיקה: צמד הסמארטפונים החדשים נוט 20 אולטרה ונוט 20, האוזניות האלחוטיות מבטלות הרעשים גלקסי באדס לייב, השעון החכם גלקסי ווטש 3 ושני הטאבלטים - גלקסי טאב S7 ו-S7 פלוס. ומי לא היה שם? גלקסי Z פולד 2, הסמארטפון המתקפל שמועד השקתו בעולם ובישראל טרם פורסם. צפו בסרטון:

נוט 20 אולטרה

נתחיל בנוט 20 אולטרה, הסמארטפון החדש והענק של סמסונג שמצוייד במסך בגודל 6.9 אינץ' עם קימורים בצדדים וקצב רענון 120 הרץ. בדגם הזה העבירה סמסונג את עט המגע לצד השמאלי של המכשיר. זה אומר שנוח יותר לשלוף אותו, אבל אם אתם ימניים כנראה שתצטרכו להעביר אותו מיד לאחר מכן ליד השנייה.
5 צפייה בגלריה
נוט 20 אולטרה
נוט 20 אולטרה
נוט 20 אולטרה. האח הגדול
(צילום: ירון ברנר)
מערך הצילום האחורי של נוט 20 אולטרה בולט מאוד והסיבה לכך היא עדשת הפריסקופ שתספק למשתמשים זום אופטי x5. בשביל "להעלים" את הבליטה הזאת תצטרכו להשתמש בכיסוי למכשיר. דגם האולטרה יעלה בישראל כ-4,500 שקלים.

נוט 20

האח הקטן של האולטרה הוא נוט 20, סמארטפון שמצוייד במסך שטוח בגודל 6.7 אינץ'. החלק האחורי שלו הוא מט ולא מבריק כמו אחיו הגדול, כך שתראו הרבה פחות טביעות אצבע על גבו. מערך הצילום האחורי בולט מעט פחות, בגלל עדשת פריסקופ קטנה יותר שמספקת זום x3 "בלבד". המחיר בישראל - כ-3,500 שקלים.
5 צפייה בגלריה
נוט 20
נוט 20
נוט 20. מערך הצילום פחות בולט
(צילום: ירון ברנר)

גלקסי באדס לייב

נעבור לאוזניות האלחוטיות, גלקסי באדס לייב. אלה האוזניות הראשונות של סמסונג שמצויידות במנגנון אקטיבי לביטול רעשים (ANC) שכבר קיים בדגמים של חברות מתחרות כמו אפל וסוני. אי אפשר להתעלם מהעיצוב הייחודי שלהן: הן דומות לשעועית ולמעשה נראות כמעט כמו תכשיט באוזן. מנגנון ביטול הרעשים עובד די טוב, אבל שמנו לב שכאשר מפעילים אותו מופיע לרגע צליל גבוה שמסייע להעצים את אפקט ההשתקה.
5 צפייה בגלריה
גלקסי באדס לייב
גלקסי באדס לייב
סוף סוף יש לסמסונג אוזניות מבטלות רעשים. גלקסי באדס לייב
(צילום: ירון ברנר)
הסוללה של האוזניות החדשות תספיק לשש שעות של האזנה למוזיקה והטענה בנרתיק תיתן לכם 15 שעות נוספות. המחיר בישראל - 700 שקלים. חלק מהרשתות וחברות הסלולר מציעות את הגלקסי באדס לייב במתנה לנרשמים הראשונים למכירה המוקדמת של מכשירי הנוט החדשים.

גלקסי ווטש 3

ויש גם שעון חכם חדש, גלקסי ווטש 3, שמגיע בשני גדלים: 41 ו-45 מ"מ. השעון החדש עמיד למים ואבק, כך שאפשר לשחות איתו, ועדכון גרסה שיגיע בהמשך יאפשר להשתמש ב-eSIM, כך שתוכלו לצאת לריצה בלי הטלפון ולהמשיך לקבל שיחות או לשמוע מוזיקה בשירות הסטרימינג האהוב עליכם.
5 צפייה בגלריה
גלקסי ווטש 3
גלקסי ווטש 3
ימדוד לכם לחץ דם. גלקסי ווטש 3
(צילום: ירון ברנר)
עוד פיצ'רים נחמדים בשעון: הוא מזהה אוטומטית כאשר אתם מתחילים פעילות ספורטיבית, יודע למדוד לחץ דם, אק"ג ורמת חמצן בדם, וגם שולח התראה לאיש קשר במקרה של נפילה. המחיר בישראל טרם פורסם, אך בחו"ל הוא יעלה החל מ-400 דולר.

גלקסי טאב S7 ו-S7 פלוס

אחרונים חביבים הם צמד הטאבלטים גלקסי טאב S7 ו-S7 פלוס, עם מסכים בגודל 11 ו-12.4 אינץ' וקצב רענון 120 הרץ. קצב הרענון הגבוה משמעותי מאוד בטאבלטים, בגלל המסך הגדול, והגלילה אכן מאוד נעימה לעין. החיסרון הוא שמדובר ברזולוציית 2K ולא 4K המתבקשת.
5 צפייה בגלריה
גלקסי טאב S7 פלוס
גלקסי טאב S7 פלוס
3 מצלמות ועט מגע. גלקסי טאב S7 פלוס
(צילום: ירון ברנר)
דגם הפלוס מגיע עם 256 גיגה בייט נפח אחסון ו-8 גיגה בייט זיכרון. הוא מצוייד בעט מגע, חיישן טביעות אצבע מתחת לפני המסך ושלוש מצלמות (מצלמה קדמית 8 מגה-פיקסל, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית רחבה 5 מגה-פיקסל). אנשים שנוהגים לצלם בטאבלט שלהם יאהבו את מערך הצילום הזה.