על רקע ההסכם בין איחוד האמירויות לישראל ופתיחת השמיים: חברות הסלולר החלו למכור חבילות גלישה לדובאי, אבו דאבי ושאר האמירויות. לפי דיווחים, איחוד האמירויות הסיר את חסימת השיחות מישראל.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
חברת HOT מובייל (HOT mobile) היא הראשונה להציע ללקוחותיה חבילה בהחל מ-179 שקל הכוללת חצי ג'יגה גלישה. החבילה תקפה ל-30 יום, ובמסגרתה תשלמו 99 אג' להודעת סמס ודקת שיחה. מדובר במחיר לא זול בכלל ובחבילת גלישה מצומצמת יחסית. בעל אזרחות זרה שביקר בדובאי לא פעם אמר ל-ynet כי יש שם Wi-Fi בשפע ואפשר להסתדר גם בלי חבילת גלישה, אלא אם יוצאים לטיולים במדבר.
1 צפייה בגלריה
חבילות גלישה לדובאי
חבילות גלישה לדובאי
חבילות גלישה לדובאי
(צילום: shutterstock)
מהחברה נמסר כי היא יכולה להציע את החבילה "בזכות היותה חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית Altice. בהמשך תרחיב החברה את היצע החבילות ליעדים אלו". בעניין המחיר הגבוה של החבילה, מסרה HOT כי "מחירי החבילה יירדו. החבילה הייתה קיימת עוד לפני ההסכם, אבל הייתה רלוונטית למעטים. התחלנו במגעים בשבוע שעבר כדי להוריד את המחירים".
פרטנר מסרה כי היא "נערכת לכניסת ישראלים לאיחוד האמירויות - נמצאת במו"מ מתקדם עם אחת מחברות התקשורת המקומיות הגדולות להסכם נדידה שיאפשר למנויי פרטנר לרכוש חבילת שיחות וגלישה בעת שהותם באיחוד האמירויות".
בסלקום מסרו כי לחברה יש הסכמי מסגרת עם חברות שקונות חבילות לכמה מדינות, וכך למעשה גם לקוחות סלקום יוכלו להנות מנדידה באזור זה.
פלאפון מסרה כי "החברה כבר ערכה טסטים תפעוליים להשקת חבילות תקשורת עם גורמים באיחוד האמירויות, ונמצאת במו"מ מתקדם מסחרי לקראת תחילת פעילות, והצעת חבילות חו"ל ללקוחותינו".