18 מיליון שקל עבור סניף של רשת Be בדיזנגוף סנטר: חנות הענק של רשת הפארם Be תפתח היום (ה') בדיזנגוף סנטר, על הרחוב, בפינת דיזנגוף-קינג ג'ורג. שטח הסניף: 800 מ"ר, מה שהופך אותו לאחת מחנויות הפארם הגדולות בישראל. הוא משתרע על פני שתי קומות באחד הלוקיישנים המרכזיים במדינה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החנות בסנטר היא חנות דגל, שיושבת על הרחוב (יש גם כניסה מהקניון), מול חנות קסטרו ותהיה פתוחה עד חצות מדי יום (למעט שישי). החנות תתחרה בסניף סופר-פארם בקניון, בבית המרקחת שוק טבצ'ניק שממוקם מול Be בקינג ג'ורג', בחנות רשת אפריל שנמצאת בקניון על רחוב דיזנגוף, במגה שבתוך הקניון ובסניף גוד פארם שנמצא מרחק הליכה משם.
4 צפייה בגלריה
סניף Be דיזנגוף סנטר
סניף Be דיזנגוף סנטר
סניף Be דיזנגוף סנטר
(צילום: סיון פרג')
הסניף כולל בית מרקחת שיכבד מרשמים של כל קופות החולים ותוך מספר חודשים גם ימכור קנאביס רפואי. הוא גם כולל חנות בתוך חנות של אירוקה, שתנוהל על-ידי אירוקה. ימכרו בה משקפי שמש וראייה של מארק ג'ייקובס, גס, מוסקינו, טומי הילפיגר וכן עדשות מגע.
4 צפייה בגלריה
Be דיזינגוף סנטר ומנכ"ל הרשת אורי וטרמן
Be דיזינגוף סנטר ומנכ"ל הרשת אורי וטרמן
מנכ"ל רשת Be אורי וטרמן בכניסה לסניף
(צילום: סיון פרג')

חייבת את המיקום לכן שילמה עליו ביוקר

השטח, ששייך לגזית גלוב, הושכר בתחילה לקבוצת פוקס עבור חנות אורבן אאוטפיטרס. Be שילמו להראל ויזל 10 מיליון שקל על החנות והשקיעו בהקמתה שמונה מיליון שקל נוספים. Be עדיין לא הגיעה לעוצמות של סופר-פארם מבחינת מודעות למותג ורוווחיות.
למרות הסכום המשמעותי, מדובר בהשקעה של כ-50% לעומת השקעות ש-Be השקיעה בסניפים אחרים שלה. "הורדנו את מידת ההשקעה בסניף עצמו, כי הבנו שהקהל הישראלי מחפש משהו אחר, לא דגש על קוסמטיקה אלא על חנות פארם שניתן למצוא בה גם חיתולים וגם איפור. הרחבנו גם את מחלקת המזון של הרשת", אמר ל-ynet אורי וטרמן, מנכ"ל Be.
4 צפייה בגלריה
מותג אלין כהן
מותג אלין כהן
המותג אלין כהן שנמכר ב-Be
(צילום: מירב קריסטל)
לדבריו, "זה לא סוד שרשת Be מגיעה מעמדת נחיתות מבחינת פריסת סניפים מול סופר-פארם, להרבה צרכנים אין סניף Be ליד הבית. לכן היינו מוכנים לשלם 10 מיליון שקל להראל ויזל, כדי לקבל את המיקום הבולט בדיזנגוף סנטר. זו גם הסיבה שלסופר-פארם יש הרבה מותגים בלעדיים שנמכרים רק אצלם, כי ענקיות קוסמטיקה כמו לוריאל מעדיפות להשיק מותגים אצלם. גם לנו יש מותגים בלעדיים, כשבחלקם מדובר בהפתעות של ממש כמו אלין כהן שמגלגלת אצלנו מכירות של מיליונים. גם קטריס זאת הצלה. מותגים אחרים, כמו Pretty, פחות מצליחים".
ברוב הקניונים הבולטים אתם לא נמצאים.
"כרגע אנחנו לא ב-20 הקניונים המובילים, אלא בעיקר בחנויות ברחוב. הקניונים הגדולים פשוט לא רצו להכניס אותנו. כל קניון חדש שנפתח בודקים קודם עם סופר-פארם אם הם יכולים לפתוח שם. כעת כשמצבם משתנה וישתנה בעקבות משבר הקורונה, הם שינו גישה. אנחנו עכשיו במו"מ עם קניונים רבים כדי להמשיך בפריסה מהירה, בגיבוי הגב הפיננסי של שופרסל. הקורונה פתחה לנו הזדמנויות נדל"ניות שלא היו קודם, אנחנו ניכנס לראשונה לכל הקניונים המובילים".
4 צפייה בגלריה
רשת Be מזון שנמכר
רשת Be מזון שנמכר
מזון שנמכר ברשת Be
הרשת נמצאת במו"מ למכור באופן בלעדי מותגי איפור עצמאיים כמו יאנה פרוביז וברביז של בר זומר.
לרשת 82 חנויות, בנוסף ל-14 בתי המרקחת הפועלים בתוך סניפי שופרסל. לסופר-פארם מספר כפול של סניפים.
תוכנית ההתרחבות של שופרסל מבוססת על עוד 40 חנויות עצמאיות, שיביאו את הרשת לפריסה של 120 סניפים ועוד כ-30 מתחמים בתוך שופרסל, במתכונת חנות בתוך חנות. לרשת כ-1,100 עובדים והיא מחזיקה גם באתר האינטרנט בלה אונליין.
פורסם לראשונה: 15:58, 15.07.20