בלגן בחברת השילוח דילטס: עשרות לקוחות מתלוננים כי חבילות שהזמינו בסוף נובמבר ובמהלך דצמבר לא הגיעו לארץ. זאת למרות שחלקם שילמו על משלוח אקספרס, כלומר הגעה ארצה תוך 7-5 ימי עסקים. בחברה מתקשים לעמוד בעומס שנוצר בעקבות חגי הקניות ומבטיחים שהחבילות יגיעו ושהם יפוצו על העיכובים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
דילטס היא חברת שילוח שמספקת כתובת בארה"ב עבור צרכנים מישראל שרוצים לקנות באתרי אינטרנט אמריקאיים שלא שולחים ישירות לישראל, או שולחים ארצה בעלות משלוח גבוהה. נראה שהחברה יצאה במבצעים טובים לחגי הקניות ולא העריכה נכון את הביקוש שנוצר.
3 צפייה בגלריה
דילטס תלונות פייסבוק
דילטס תלונות פייסבוק
תלונות על דילטס
(צילום מסך מפייסבוק)
אחד הלקוחות אמר ל-ynet: "מאז בלאק פריידיי, לא הגיעה אליי חבילה שהתקבלה במחסן שלהם ב-4 בדצמבר. בקשה לתשלום על המשלוח קיבלתי רק אחרי מספר שבועות. אלה בגדי חורף שקניתי מגאפ, לקוסט, בננה ריפבליק ושלחתי דרך דילטס, שמספקת כתובת בארה"ב. תיכף לא יהיה להם שימוש. אני מבין שיש עומס בגלל הקורונה, אבל המתחרים שלהם מביאים את המוצרים תוך 4 ימים הביתה ואצלם חודשיים אין חבילות. רבים הזמינו דרכם כי המליצו עליהם בקבוצות בפייסבוק והם היו הכי זולים".
בעמודי פייסבוק עשרות רבות של לקוחות מתלוננים על תפעול לקוי, כוח אדם מצומצם ואי עמידה בהתחייבויות. לקוחות מתלוננים שמשלוחים התעכבו ביותר מ-14 ימי עסקים מאז ששולמו דמי המשלוח ודורשים פיצוי.
3 צפייה בגלריה
דילטס תלונות פייסבוק
דילטס תלונות פייסבוק
תלונות על דילטס
(צילום מסך מפייסבוק)
לקוחות נוספים מתלוננים על חוסר מענה בשירות וכשיש מענה הוא מגיע תוך 3-2 ימי עסקים. בנוסף יש תלונות על כך שהחברה לא מעדכנת לגבי מצב החבילה. חלקם מספרים שביקשו לבטל את העסקה ונדרשו לשלם על השילוח וכן לשלם מכס.
לפי החברה, הגיעו למחסניה מאות אלפי חבילות והיא לא עמדה בעומס ואינה מסוגלת להתמודד עם המספר הזה. גם עבודות בשלוש משמרות לא עזרו. מספר הטיסות ירד מ-27 טיסות בשבוע ל-10.
3 צפייה בגלריה
דילטס תלונות פייסבוק
דילטס תלונות פייסבוק
תלונות על דילטס
(צילום מסך מפייסבוק)
מדילטס נמסר בתגובה: ״בחודשים האחרונים הכפלנו את צוות העובדים, שילשנו את המשמרות והגדלנו את שטחי האחסון והתפעול לאור כמות המשלוחים האדירה לה ציפינו לפני עונת החגים. בחודש הקניות הגדול בשנה חווינו עומסים כבדים שלא היו לנו מעולם, והשפיעו על מהירות הקליטה והמענה לפניות. עם זאת, כל חבילה שהגיעה שויכה ללקוחות ללא שגיאות באיתור וכל החשבוניות אושרו במועד.
"לצערנו, הסגרים בישראל ומיעוט הטיסות יצרו עיכוב בהגעת החבילות לארץ ואנו מתנצלים על כך ולוקחים אחריות מלאה מול כל לקוחותינו. אנו עתידים לצמצם את הפערים בשבועיים הקרובים, ואחריהם נבצע פנייה יזומה וגורפת לכלל לקוחותינו לצורך מתן פיצוי הולם ובלתי מתפשר. שוב, אנחנו מתנצלים על חוויית השירות בתקופה חסרת תקדים זו ונפיק את הלקחים בהתאם״.