H&M מצטרפת לגל חנויות הפופ אפ ופותחת שתי חנויות בת"א לזמן בלתי מוגבל, בשינקין 30 ובדיזנגוף 162. היא תמכור שם בגדי נשים, ילדים וגברים וכן פריטים לבית של H&M HOME.

ל-H&M אין מכירות אונליין בישראל על כן הפתיחה של החנויות האלה קריטית עבורה. הרשת פתחה לפני כשבועיים את החנויות במרכז ביג באשדוד ובמרכז בירכא ואלה החנויות היחידות כרגע של המותג שפועלות מתוך 21 חנויות של הרשת בישראל.
1 צפייה בגלריה
H&M. Фото: Tanak Dusun/Shutterstock
H&M. Фото: Tanak Dusun/Shutterstock
H&M
(Фото: Tanak Dusun/Shutterstock)
מדובר בהתחכמות של הרשתות על רקע מגבלות הקורונה, לפיהן הקניונים עדיין סגורים, בעוד שחנויות רחוב וחנויות במרכזי קניות פתוחים כבר קיבלו אישור לפעול.
כך למשל, דלתא פתחה חנות זמנית במעלות ומתכוונת לפתוח חנויות נוספות; קיהל'ס פתחה חנות זמנית בדיזנגוף; פוקס פתחה מספר חנויות פופ אפ בת"א ובית שמש. פקטורי 54 פתחה חנות זמנית במתחם שרונה וכך עשו גם רשתות רזילי ומאניה. לרשתות האלה יש מכירות אונליין וחלקן מציגות עלייה במכירות שם של מאות אחוזים, אך הביקוש רב והסחורה בחנויות מצטברת ומכירות האונליין לא מפצות על סגירת החנויות.
שתי החנויות של H&M שיוקמו על-ידי חברת ספוטנגו, יהיו פתוחות מ-9:00 עד 21:00 בימי חול ועד 15:00 בשישי. חנות הפופ אפ בשינקין תיפתח ביום ראשון הקרוב, 29 בנובמבר, בשעה 10:00 בבוקר. החנות תשתרע על פני 70 מ"ר, במתחם של שתי קומות ויימכרו בה קולקציות לבני נוער, ילדים ותינוקות וכן בגדי היריון ופריטי עיצוב לחדרי ילדים של H&M HOME. תושק בה גם קולקציית שיתוף הפעולה עם מותג הסטריט סטייל Kangol בהשראת מייבל.
חנות הפופ אפ בדיזנגוף תושק ביום ראשון הבא, 6 בדצמבר ב-10:00 בשטח של 75 מ"ר ושם ימכרו קולקציות לנשים כולל קולקציית שיתוף הפעולה עם המותג The Vampire's wife של סוזי קייב.