הזמרת האמריקנית מיילי סיירוס הודיעה שהיא מחלקת למעריצים שלה לא פחות ממיליון דולר במניות, במסגרת שיתוף פעולה מסחרי עם קאש של סקוור. "אין דבר חשוב יותר מהשקעה בעצמך", צייצה סיירוס. במקביל, היא גם הביעה את תמיכתה ב"נעלי השטן" של הראפר ליל נאס X, שיצרו מהומה לאחר שנודע שהן מכילות דם אנושי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סיירוס הייתה אחת מ"ברות המזל" שהצליחו להשיג זוג נעליים של המהדורה המוגבלת שהוציא הראפר ביחד עם חברת Mschf. כל זוג עלה יותר מאלף דולר, ודווח שכל 666 זוגות הנעליים נמכרו תוך פחות מדקה.
2 צפייה בגלריה
מיילי סיירוס עם נעלי השטן
מיילי סיירוס עם נעלי השטן
מיילי סיירוס עם נעלי השטן
(צילום מסך מאינסטגרם)
הזמרת העלתה לרשתות תמונות שלה נועלת את נעלי הספורט השחורות-אדומות, על אף שחלק ממעריציה לא היו מרוצים במיוחד מתמיכתה במוצר השטני. "עצוב שאת נועלת משהו כזה, אני מתפלל שישו ייכנס לליבך", הגיב אחד מהם.
הנעליים הושקו בשבוע שעבר עם הקליפ החדש שהוציא הראפר ליל נאס X לשיר "מונטרו", שעשה מהומה לא פחות גדולה ממה שעשו הנעליים, ושיגע את השמרנים בארצות הברית. אחרי השקת הנעליים, נייקי הודיעה שתתבע את Mschf, משום שמדובר בשימוש בנעליים של נייקי באופן שפוגע במותג, וללא תיאום עם החברה.
2 צפייה בגלריה
ליל נאס X עם נעלי השטן
ליל נאס X עם נעלי השטן
ליל נאס X עם נעלי השטן
(צילום מסך מהאתר)
בנוגע לחלוקת המניות למעריציה, סיירוס, שחוגגת 15 שנה לפריצה שלה בסדרה "האנה מונטנה" של דיסני, הודיעה שהיא מציעה לכל אדם שמעוניין לקבל מניות לשתף את שם המשתמש שלו ואת החברה או המניה האהובה עליו באפליקציית קאש, ובתגובה לפוסטים של הזמרת ברשתות החברתיות.

סיירוס הודיעה שהזוכים ייבחרו באופן אקראי. בציוץ שלה כתבה סיירוס: "אני רוצה להפיץ בעלות על מניות לכמה שיותר אנשים שאוכל, ולכן אני מתחברת לאפליקציה". אפליקציית קאש פותחה על ידי סקוור והיא שירות תשלומים סלולרי המאפשר לאנשים להשקיע כסף.
זמן קצר לאחר שסיירוס הודיעה על המהלך, גולשים שיתפו בטוויטר שקיבלו מניות מהזמרת ומהאפליקציה. הרוב דיווחו שקיבלו מניות בשווי 50 דולר, אם כי לפחות אדם אחד שיתף צילום מסך שמראה כי קיבל מניות בשווי 100 דולר. כמה מהגולשים ציינו שזו ההשקעה הראשונה שלהם אי פעם.