אסוס רוצה שהישראלים יחזרו לקנות באתר: החברה הבריטית יצאה בשיתוף פעולה עם מאסטרקארד ומחלקת קופון הנחה של 25% ללקוחותיה, כשלרוב ההנחות באסוס מגיעות ל-20% וישראלים משתמשים באתר בקופון הנחה קבוע של 17%.
קוד הקופון: MASTERCARD25, החל מ-7 בספטמבר, עד 14 בספטמבר, כשמספר המימושים אינו מוגבל, עד לגובה 500 פאונד להזמנה אחת. אין כפל קופונים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
לפי מאסטרקארד, אין כפל קופונים, אבל יש כפל מבצעים. הקופון לא תקף על מוצרי מרקטפלייס וכן על פריטים מסומנים שהחברה לא פירטה מהם.
2 צפייה בגלריה
המבצע של אסוס
המבצע של אסוס
המבצע של אסוס
בחודשים האחרונים אסוס חוותה ירידה במספר הישראלים שקונים באתר, למרות שלא הפסיקה לעבוד גם בשיא משבר הקורונה, עת אתרים אחרים השביתו את שירותיהם. גם אתרים פופולריים נוספים חוו ירידה במכירות לישראלים. כך למשל יש ירידה בקניות בנקסט, שלא חזר לעצמו מאז שנסגר בשיא המשבר וכמובן: ירידה בקניות של ישראלים באמזון, שביטלה את המשלוח חינם לישראל. אמזון גבתה בשיא המשבר דמי משלוח גבוהים במיוחד ולאחרונה החזירה את המשלוח בעלות נמוכה אך לא החזירה את השילוח החינמי, כאמור.
למרות זאת, ישראלים ממשיכים לקנות אונליין מחו"ל ובמספרים הולכים וגדלים. כך למשל, יש עלייה בקניות של ישראלים בעלי אקספרס, אתר המרקטפלייס הסיני, שלא הפסיק לעבוד גם בימי שיא המשבר – אז זמני המשלוח התארכו. גם אתר הפארם, ביוטי ותוספי התזונה אייהרב – נמצא בעלייה ויותר ישראלים קונים בו בתדירות גבוהה. בנוסף, גם חברות שמספקות כתובת למשלוח בתוך ארה"ב עבור קנייה של ישראלים מאתרים שלא שולחים ישירות לארץ מדווחות על עלייה של עשרות אחוזים בקניות מארה"ב.
יחד עם זאת, אין ספק שישראלים התרגלו לקנות אונליין בארץ. יש לא מעט אתרים ישראלים שמציעים מחירים שמתחרים בחו"ל, בעיקר בצעצועים, קוסמטיקה, גאדג'טים, אלקטרוניקה והשירות שלהם, שהיה גרוע בימי המשבר, השתפר בזכות הגל העצום של צרכנים ששטף אותם בימי הגל הראשון, שכפה עליהם התארגנות מהירה לנפח גבוה יותר של פעילות. בכל זאת, ישראלים עדיין מתלוננים על עיכובים ושירות קלוקל בחלק מהאתרים הישראלים.