שלומי פוגל, מבעלי ויו"ר קבוצת הלוגיסטיקה Gold Bond ומספנות ישראל בשותפות עם משפחת שמלצר, הקים בהשקעה של 30 מיליון שקל מחסן לוגיסטי רובוטי תחת המותג eGold. לפי החברה, המחסן עובד בשיטות של מחסני אמזון באירופה ובצפון אמריקה, ומיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים להצטרף לסחר המקוון וזקוקים לשירותי מחסן לוגיסטי.
המרלוג, המשתרע על שטח של 20 אלף מ"ר, ממוקם בכניסה הצפונית לאשדוד וכולל טכנולוגיות רובוטיות ברוב תהליכי האחסון וההפצה. הוא אמור להעניק לבעלי העסקים שירותי קליטה, אחסון, מיון והפצה של סחורות תוך שימוש בטכנולוגיה של רובוטים אוטונומיים, בשטח סטרילי לחלוטין מכל מגע אדם - מה שיאפשר לחברה לעמוד בקצה הזמנות גבוה במיוחד.
1 צפייה בגלריה
המרכז הלוגיסטי של קבוצת GoldBond
המרכז הלוגיסטי של קבוצת GoldBond
המרכז הלוגיסטי של קבוצת GoldBond
(צילום: יח"צ)
יותם בן ארי, מנהל eGold: "הסחר המקוון הפך להיות עובדה מוגמרת של מיליארדי צרכנים שמצפים להזמין באמצעות הנייד ולקבל את המשלוח לפתח הבית מיד ובזול. אנו שמחים להציע שירותי לוגיסטיקה מתקדמים לבתי העסק, שיוכלו לפנות את זמנם לענייני מכירות וחיזוק העסק, ולצרכנים הישראלים - שיוכלו ליהנות ממהירות ומדיוק שלא נראו עד כה בשוק הישראלי.
"איגולד חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ישראכרט, שמציעה את שירותי המרלוג ללקוחות. במקביל חתמה על שיתוף פעולה עם WeWork, שתציע ללקוחות איגולד עמדת עבודה בזול ותקבל הצעות לשימוש במרלוג".