מוטי בן משה מרחיב את עסקי הטקסטיל לבית: קבוצת נעמן, בעלת הרשתות ורדינון (טקסטיל לבית) ונעמן (כלי מטבח) שבבעלותו, רוכשת את הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת החנויות המוזלות הום סטייל לממכר טקסטיל לבית הכוללת 20 סניפים. כך נודע לממון ו-ynet.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
נעמן, שמחזור מכירותיה השנתי הוא כ-350 מיליון שקל והיא מעסיקה 700 עובדים, רכשה את השליטה (60%) מהום סטייל, בעלת מחזור מכירות של 60 מיליון שקל בשנה, מהאחים עופר ומשה גנזי (השותף בחברת בריל) שמכרו את חלקם, ומהאחים רוני ואייל אסא שנותרו שותפים ומנכ"לים.
סניף של רשת הטקסטיל הום סטיילסניף של רשת הטקסטיל הום סטייל
סניף של רשת הטקסטיל הום סטייל
(צילום: יח"צ)
ההערכה בענף היא כי נעמן השקיעה 10 מיליון שקל ברכישה. כעת מקבלת נעמן מותג עממי בתחום הטקסטיל לבית לצד ורדינון, שנחשב למותג פרימיום. הרשתות ימשיכו לפעול בנפרד, אבל מערכי היבוא והסיטונאות יאוחדו.
על הפריחה שחוותה נעמן מאז שהחל משבר הקורונה אומר המנכ"ל דודי כהן: "אנשים בילו במיטה ונמאס להם לראות את אותם המצעים. במקביל החלו לבשל וגילו שחסרים להם כלים וציוד למטבח. קהל גדול גילה את עולם הבישולים ואת הציוד שנדרש לו. במאי, עם היציאה מהסגר, זינקו המכירות בנעמן ב-60% לעומת התקופה המקבילה, ובוורדינון ב-40%.
מוטי בן משה ודודי כהן, מנכ"ל קבוצת נעמןמוטי בן משה ודודי כהן, מנכ"ל קבוצת נעמן
בעל השליטה בקבוצת נעמן, מוטי בן משה (מימין), ומנכ"ל הקבוצה, דודי כהן
(צילום: מוטי קמחי)
הום סטייל, המעסיקה כ-100 עובדים, מוכרת את מוצריה במשביר לצרכן, H&O, אייס, הום סנטר ועוד. השבוע פתחה נעמן חנות חדשה במתחם ישפרו נס-ציונה, חנות דגל בצומת בילו, ומתוכננים סניפים נוספים.