קבוצת הנדל"ן המניב גב-ים מרחיבה את פעילותה בתחום התעשייה: התקשרה בעסקה עם חברת רב בריח, בבעלות משפחת דונרשטיין (80%) ופועלים שוקי הון (20%) להקמת מפעל רב בריח באשקלון בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הקבוצה תקים את המפעל עבור רב בריח, אשר תשכור אותו לתקופה של 25 שנים בתמורה לסך של כ-11.5 מיליון שקל בשנה. מדובר בחטיבת קרקע של רב בריח בשטח של כ-55 דונם באזור התעשייה אשקלון.
1 צפייה בגלריה
מפעל רב בריח שתקים גב-ים
מפעל רב בריח שתקים גב-ים
מפעל רב בריח שתקים גב-ים
(הדמייה:evolve media ודורון הוק)
במסגרת השותפות, גב-ים תנהל ותממן את הקמת הפרויקט. עבודות ההתאמה במפעל יבצעו על ידי רב בריח ועל חשבונה. עם השלמת הקמתו של המפעל, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023, יהיה חלקה של גב-ים בנכס 70% וחלקה של רב בריח 30%. לרב בריח כ-50 אלף מ"ר שטחי ייצור באשקלון, ברקן וכרמיאל. היא מעסיקה כ-800 עובדים באשקלון, והמפעל החדש יוסיף כ-600 מקומות עבודה.
לגב-ים נכסים בהיקף של כ-1,034,000 מ"ר, הפרוסים ב-18 ערים וכוללים 21 פארקים ומרכזי הייטק, משרדים, לוגיסטיקה, תעשיה ומסחר, מתוכם היקף הנכסים המיועדים ללוגיסטיקה ותעשייה כ-250 אלף מ"ר. בין המתחמים הבולטים נמצא פארק גב-ים מודיעין, פארק גב-ים ממן בלוד, פארק גב-ים קיסריה ואזורי התעשייה בחולון, יבנה, באר יעקב, מפרץ חיפה וטירת כרמל.
את העסקה ליוו עוה"ד שלומי כהן ושירי שני ממשרד גורניצקי ועוה"ד יוסי כהן ואיתי רוזנברג, ממשרד מיתר.