המשקיע הבינלאומי הגדול ביותר באתרי מכירות אונליין, אנדרס הולך פובלסן, רכש 10.1% מאתר האיקומרס הישראלי טרמינל X (TERMINALX): חברת פוקס הודיעה היום (ראשון) שאיש העסקים הדני, בעל המניות הכי גדול באסוס ובעל המניות השני בזולנדו, נכנס כשותף באתר האינטרנט של הקבוצה. העסקה נחתמה אתמול לפי שווי של 250 מיליון דולר לטרמינל איקס.  
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד קודם לכן קבוצת המותגים שבבעלותו, בסט סלר, החלה להימכר באתר. פובלסון יחזיק במניות, באמצעות Heartland A/S זרוע ההשקעות שלו, עם השלמת ההנפקה של טרמינל X. הוא התפרסם גם כשאיבד שלושה מילדיו במתקפת הטרור בסרי לנקה.
1 צפייה בגלריה
טרמינל X
טרמינל X
טרמינל X
(צילום מסך)
טרמינל X הוא אתר אינטרנט שמוכר 160 מותגים בינלאומיים ומקומיים כולל כל מותגי קבוצת פוקס.
הבעלים של פוקס, הראל ויזל, אמר במסיבת עיתונאים שערך: "היום הזה הוא היום הכי מרגש ב-30 שנות פעילות. שחקן האינטרנט הגדול ביותר בעולם חבר בטרמינל X כשותף הגדול ביותר בשנים האחרונות. זאת הבעת האמון הגדולה ביותר מהחברה מספר 1 בעולם". לפי ויזל, האתר צפוי לפעול גם בשווקים בינלאומיים בעקבות שיתוף הפעולה עם פובלסן.
פובלסן מסר בהודעה לעיתונות: "התרשמנו מאוד מטרמינל X. האתר מציג יכולות יוצאות דופן עם צמיחה גבוהה במכירות, יחד עם עלייה חדה בביצועים העסקיים שהניעו אותי להיכנס לשותפות הזאת. אני מאוד מאמין בחברה, ביכולותיה ובפוטנציאל הצמיחה שלה".
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל X מסר: "השותפות עם אנדרס תסייע לטרמינל הן בשוק המקומי והן בתוכניות ההתרחבות למדינות נוספות. טרמינל X מעניקה ללקוחותיה חווית קנייה שלמה בסטנדרט הבינלאומי הגבוה ביותר ובזכות זאת, הפכנו לאתר המוביל, המגוון והגדול בישראל. לאנדרס יש רקורד מוכח בזיהוי שחקני איקומרס לפני הפיכתם למובילים גלובליים והשותפות שאנו עושים היום היא צעד אסטרטגי ומשמעותי עבור החברה ולהמשך צמיחתה".