אחרי שישראל קנדה נסוגה מהעסקה לרכישת אלעד מגורים החדשה, מוכר אותה יצחק תשובה לרוכש אחר. הבוקר (ו') הודיעה הקבוצה של תשובה כי מכרה 70.7% מההחזקות בחברה לקרן הנדל"ן JTLV 2, המנוהלת בידי עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן. תשובה יחזיק ב-25% מהחברה וכ-4.3% מהחברה יוחזקו ע"י רונן יפו, מנכ"ל החברה. קרן JTLV 2 מנהלת כמיליארד שקל.
סכום העסקה לא נמסר ולכן סביר להניח כי הוא נמוך מהמחיר שהסכימה ישראל קנדה, בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, לשלם בטרם נסוגה, לפי 290 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
יצחק תשובה
יצחק תשובה
יצחק תשובה
(צילום: צביקה טישלר)
מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, רונן יפו אמר כי "במבנה הבעלות החדש נמשיך להצעיד את החברה ליעדים חדשים, כעת ביחד עם השותפים החדשים מקרן JTLV 2 - עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן. אני מודה ליצחק תשובה על האמון והתמיכה בהפיכתה של החברה לחברה מובילה ובעלת חזון מרשים. נמשיך לשרת את ציבור הלקוחות המסור שלנו, ונמשיך להוביל את החברה בבניין הארץ".
מקרן הנדל"ן JTLV 2 נמסר: "ענף המגורים בישראל הוא תחום שאנו רואים בו יעד השקעה מרכזי בעל פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הקרובות. אלעד ישראל מגורים החדשה מחזיקה בפרויקטים איכותיים בהיקף של אלפי יחידות דיור בשלבים שונים של תיכנון וביצוע בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים וכפר סבא, וכן בעתודות קרקע משמעותיות בעלות פוטנציאל השבחה בתל אביב והוד השרון".
אלעד ישראל מגורים החדשה פועלת בתחום היזום, פיתוח, תכנון, בנייה ושיווק של מתחמי מגורים ושימושים מעורבים עם מיקוד באזורי ביקוש, בעיקר בגוש דן. החברה פועלת בהיקף של כ-2,000 יח"ד למגורים (מתוכם כ-525 יח"ד בהקמה), כ-47 אלף מ"ר לשימוש למשרדים ומסחר (מתוכם כ-31 אלף מ"ר בהקמה) וכ-39 אלף מ"ר קרקע ביעוד חקלאי.