רגע לאחר שהדרמה הפוליטית הנוכחית שככה, והכנסת אישרה את דחיית התקציב, מה שאומר שאין בחירות, ארזו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרה, את המטלטלין והמאבטחים והגיעו לנפוש במלון רות צפת מרשת מלונות דן. מספרים, שהם ביקשו לא לעשות עניין מהביקור ולא לסגור שטחים במלון לרגל בואם.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
יש לציין שהנופש במלון הוא מסורת עבור הזוג הממשלתי. מדי שנה הם נוהגים להגיע אליו, עוד כשהיה "רות רימונים" וגם לאחר שרשת דן רכשה את המלון. לרוב הם משוכנים בחלק העתיק של המלון, ששימש במאה ה-17 כחאן דרכים טורקי, שהיו בו 14 חדרים, בהם חדר לסולטנים ונכבדים של אותה תקופה. גם לאחר מאות שנים, משמש אותו החדר את הנכבדים והמפורסמים של ארצנו. אחד מאלו שנהגו להתארח בו היה אריק אינשטיין, שסוויטה 7 קרויה על שמו, והיא זו שמשמשת למקום המפלט והמנוחה של הזוג נתניהו. ממלון רות צפת סירבו להגיב.
5 צפייה בגלריה
תמונה של בנימין ושרה נתניהו
תמונה של בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו
(צילום: זיו קורן)
5 צפייה בגלריה
מלון רות רימונים
מלון רות רימונים
מלון רות רימונים
(צילום: אלכס ליפקין)

ספיר נרקיס נכנסת לנעליים של דניאל גרינברג

שוב דרמה ברשת הנעליים SCOOP: לנעליים של הפרזנטורית הקבועה מאז מרץ 2019, הלא היא דניאל גרינברג, נכנסה ספיר נרקיס, רעייתו של הזמר ליאור נרקיס, לראשונה בתפקיד דוגמנית. הקמפיין בכיכובה יעלה בספטמבר בשלטי חוצות ובמדיה בעלות של כמיליון וחצי שקל.
וזה הולך ככה: נרקיס (33) תחליף את גרינברג, רעייתו של הזמר אייל גולן, שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים. גרינברג היא זו שהחליפה את הפרזנטורית הקודמת: רוסלנה רודינה, האקסית של גולן ואם בנו. רוני איינסאז, מנכ"ל SCOOP, הסביר את הבחירה בנרקיס בכך שהיא "מייצגת את ערכי המשפחתיות והאופנתיות שעולים בקנה אחד עם ערכי המותג".
5 צפייה בגלריה
ספיר נרקיס
ספיר נרקיס
ספיר נרקיס
(צילום: אסף לוי)

מנכ"ל אמריקני חדש לארגון ידידי צה"ל בארה"ב

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), שמסייע לרווחת חיילי צה"ל, הודיע על מינויו של סטיבן וויל למנכ"ל החדש של הארגון. הוא ייכנס לתפקידו בספטמבר ויחליף את האלוף (במיל') מאיר כליפי-אמיר, שהוביל את הארגון בשש השנים האחרונות. בשנים אלו גויסו למעלה מ-570 מיליון דולר לחיילים. בשאיפה להעמיק יותר את הפעילות בקהילות נוספות ברחבי ארה"ב, עם הצורך בקביעות ממושכת יותר של המנכ"ל המכהן, החליטה הנהלת ה-FIDF על שינוי מבני ועל מינוי מנכ"ל אמריקני. וייל שימש ב-11 השנים האחרונות מנהל באיחוד האורתודוקסי בארה"ב.
5 צפייה בגלריה
סטיבן וויל
סטיבן וויל
סטיבן וויל
(צילום: Mint Media)

ג'ון לייט תורם מאות אלפי שקלים

איש העסקים הישראלי-בולגרי, טום ג'ון לייט, ערך השבוע ביקור בזק בישראל, ובין היתר ניצל אותו כדי לתרום מאות אלפי שקלים לעמותת "רפואה ושמחה", שמסייעת אונליין לאזרחים מבודדים או חולים מכל המגזרים. הוא גם תרם אמבולנס שיסייע בשינוע חולים לטיפולים מצילי חיים. על כך נודע במהלך פגישה, שהתקיימה במשרדי RSM שיף הזנפרץ ושות', ולקחו בה חלק יו"ר העמותה ישראל צישינסקי, מנכ"ל העמותה מאיר קווין, ורו"ח ראובן שיף, חבר הנשיאות של העמותה.
5 צפייה בגלריה
מאיר קווין, ישראל צישנסקי, ראובן שיף, טום לייט
מאיר קווין, ישראל צישנסקי, ראובן שיף, טום לייט
מאיר קווין, ישראל צישנסקי, ראובן שיף, טום לייט
(צילום: פרטי)

החברות שתורמות ומסייעות

במרכז "לקט ישראל" העניקה יעל פאינרו, מנכ"לית חברת הוידאו סינמדיה (Synamedia) ישראל, 100 אלף שקל כל אחת מהעמותות - "לקט ישראל" ו"עזר מציון". בסך הכל תרמה בתקופה האחרונה החברה כ-400 אלף שקל ליוזמות חברתיות שונות, וזאת במסגרת Donate a Day ("תרמו יום"), לפיו עובדי החברה תרמו יום חופש, והחברה תרמה את העלות הכספית של ימי החופשה לעמותות.
הנהלת אופטיקנה ממשיכה לתת במה לאופק ראשון בת ה-14 וחצי, שלפני כשנה וחצי חשפה את סיפור החרם האישי שלה. גם השנה, לקראת פתיחת שנת הלימודים, יוצאת החברה בקמפיין: "Back to zoom", בעלות של מאות אלפי שקלים, ובמסגרתו יחשפו שישה ילדים ונערים את סיפורי הבריונות והשיימינג האישיים שחוו. המסר הוא לא לבריונות וכן לכבוד הדדי וקבלת האחר.
חברת התוכנה סיילספורס ישראל נרתמה לסייע למאבק החשוב באלימות בנשים ותמיכה בנפגעות תקיפות מיניות, וכחלק מזה אימצה את מרכז הסיוע בקרית שמונה, ובימים אלו משפצים אותו. בנוסף תומכת החברה בפרוייקטים טכנולוגיים שונים, שמתקיימים במרכזי הסיוע השונים בארץ.