מנכ"ל ארקיע, ירון אמזלג, שמכהן בתפקיד מאז חודש יוני האחרון, הודיע היום (שני) על רצונו לסיים את תפקידו. אמזלג החליף בתפקיד את ניר דגן ולפני שניהל את חברת התעופה כיהן כמשנה למנכ"ל החברה וסמנכ"ל הכספים. הרקע לעזיבה: חילוקי דעות עם היו"ר הפעיל גדי טפר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

אמזלג מונה לתפקיד בתקופה מאתגרת לתעופה בכללן ולארקיע בפרט - שהייתה מושבתת מאמצע מרץ עד אמצע ספטמבר. רק לאחרונה הגיעו ההנהלה ובעלי ארקיע האחים נקש להסכמות עם ועד עובדי החברה לגבי תוכנית התיעלות בחברה הכוללת פיטורי עובדים.
אמזלג: "בחודשים האחרונים עסקתי לילות כימים בפעולות שונות ומגוונות כאשר דבר אחד עמד לנגד עיניי כל העת - החזרתה של ארקיע לפעילות בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שחווה ענף התעופה מאז ומעולם. כעת, עם השלמת המשימה, החלטתי להמשיך הלאה לאתגרים חדשים בקריירה ובכלל.
1 צפייה בגלריה
מטוס של ארקיע
מטוס של ארקיע
מטוס של ארקיע
"אני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון ארקיע על האמון והתמיכה במהלכים להבראת ארקיע ואני מאחל לעובדי ארקיע היקרים שמטוסי ארקיע ימשיכו לצבוע את השמיים", הוסיף אמזלג.
מחברת ארקיע נמסר: "אנו מודים לירון על תרומתו המשמעותית בחודשים האחרונים בהשבת החברה לפעילות מסחרית וכן על הישגיו הרבים לאורך שנות עבודתו בחברה".
פרופ' ירון זליכה, העומד בראש חברת ההחזקות של עובדי ארקיע (חברת תו"ת), מסר: "אנו מבקשים להביע את הערכתנו הרבה למנכ"ל ארקיע היוצא, מר ירון אמזלג, על מאמץ הצלה הירואי שהוא עמד בראשו ושהביא להצלתה של חברת ארקיע".