לאחר תנודתיות בשעה האחרונה של המסחר - מדדי בורסת ת"א ננעלו היום (ג') בעליות קלות: ת"א 35 טיפס ב-0.3% ות"א 125 הוסיף 0.2%. דלק צללה ב-6.5%, דלק קידוחים מחקה 7.2%, מדד ת"א נפט וגז צנח ב-2.6%. הכשרת היישוב קפצה ב-3.8% אחרי שפירסמה אתמול דו"חות, אופקו הוסיפה 1.9% ברקע אישור ה-FDA לניסוי בתרופה לקורונה. עוד בלטו - מגדל ביטוח נחלשה ב-3.7%, בזק קפצה ב-4.4%, לאומי טיפס ב-1.4%.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
כישלון לנאמני אג"ח דלק: מועמדים אחרים נבחרו לקביעת מנגנון חלוקת הכספים - לכלכליסט נודע כי המועמד עודד שריג קיבל מעט קולות בהצבעה. איציק עידן ועומר סרבינסקי מחברת קליר סטרקצ'ר, שמשמשים כיועצים הכלכליים של הנציגות, קיבלו מעל ל-70% מהקולות והם יקבעו את המנגנון לחלוקה בין הסדרות הארוכות והקצרות של אגרות החוב, במסגרת הסדר חיזוק הבטחונות עם החברה.
1 צפייה בגלריה
הבורסה בת"א
הבורסה בת"א
הבורסה בת"א
(צילום: ירון ברנר)
אודיוקודס יוצאת לגיוס של 100 מיליון דולר: החברה הודיעה על השקת הנפקה ציבורית של 2.6 מיליון מניות. אודיוקודס ציינה שתשתמש בכסף למטרות תאגידיות כלליות, כולל רכישות עתידיות אפשריות. חטיבת ההשקעות של בנק אוף אמריקה (BofA Securities) וסיטי מובילים את ההנפקה.
מניית אודיוקודס זינקה ב-54% מתחילת השנה וב-139% בשנים עשר החודשים האחרונים. במהלך משבר הקורונה הודיעה החברה על שת"פ עם גוגל, על הוספת פתרונות וידאו ל-Teams של מיקרוסופט ועל זמינות המוצרים שלה לשיפור השימוש בזום.
אופקו דיווחה אתמול בלילה שקיבלה את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) לניסוי בתרופה RAYALDEE לטיפול בחולי קורונה. מניית אופקו ננעלה בעלייה של 6.1% בבורסת נאסד"ק לאחר ההודעה, וטיפסה ב-1.2% נוספים במסחר המאוחר.
הבורסה בתל אביב פתחה את יום המסחר השלישי של השבוע ברקע העליות שנרשמו אתמול בניו יורק והמגמה החיובית הבוקר במרבית השווקים המובילים באסיה. למרות המהומות ברחבי ארה"ב במחאה על הריגת העצור ג'ורג' פלויד. מדד נאסד"ק התחזק ב-0.7%, דאו ג'ונס ו-S&P 500 הוסיפו לערכם 0.4%.
המסחר בתל אביב ננעל אתמול בירוק, לאחר שרוב היום התנהל בטריטוריה שלילית - בניגוד לעליות שנרשמו באותו הזמן באירופה. המדדים המובילים הותירו מאחור שלושה ימי ירידות רצופים, מדד ת"א 35 התחזק ב-1%, ת"א 125 הוסיף 0.7% ות"א בנקים טיפס ב-0.8%.
פורסם לראשונה: 10:12, 02.06.20