מאות אלפי עובדים נמצאים בימים אלה מחוץ לשוק העבודה - חלקם בחל"ת וחלקם פוטרו ומקווים למצוא עבודה חדשה. השבוע פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) כי השכר הממוצע למשרת שכיר עלה בכ-4% ביוני בהשוואה לחודש שלפניו, ועמד על כ-11,697 שקל - מה שמעיד על אבטלה גבוהה בקרב השכבות החלשות, שבהם העובדים מרוויחים שכר נמוך.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ובעוד שחברות ועסקים רבים שולחים את עובדיהם הביתה, יש לא מעט מקומות עבודה שמגייסים עובדים, דווקא בתקופה של משבר חריף בכלכלה. בדקנו אילו חברות מגייסות בימים אלה עובדים ובאילו תחומים ואף סיפקנו עבורכם דרך קלה לחיפוש המשרות שבהן אתם עשויים להתעניין.
5 צפייה בגלריה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה
(צילום: Shutterstock)
אלביט מערכות, המתמחה בפיתוח מערכות הגנה, תחומי הסייבר, תקשוב, אוויר, יבשה וים מודיעין ותקשורת, מגייסת כ-300 מהנדסים במגוון מקצועות, הנדסאים, ראשי צוותים, מדענים עוד לחברה בכל רחבי הארץ. החברה מעסיקה כיום כ-17 אלף עובדים בארץ ב-26 ישובים בכל רחבי הארץ. בין המשרות הפתוחות: מהנדס מערכת, מהנדס רכיבים אלקטרוניים, מהנדס תוכנת Real Time, מהנדס פיתוח RF, מהנדס יצור, מהנדס מוצר, מהנדס עיבוד אות, מהנדס מערכת מכ"ם, מהנדס ניווט, וראש צוות הרכבות. מידע נוסף באתר החברה.
תומר, חברה ביטחונית ממשלתית המתמחה בפיתוח ויצור של מנועים רקטיים, מגייסת 30 עובדים, בהם מהנדסים, הנדסאים ועובדים. מפעל החברה ממוקם במרכז הארץ ומעסיק כ-550 עובדים. בין העובדים הדרושים לחברה: מהנדס מכונות, מהנדס אוויראונטיקה, חוקר הנדסה חישובית, מנהל בקרת איכות, רכז פיקוח איכות, מנהל ענף עיבוד שבבי, וחרטים/ כרסמים CNC. מידע נוסף באתר החברה.
אלו"ט, העמותה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מגייסת עובדים ל-100 משרות למסגרות העמותה בכל רחבי הארץ. בין התפקידים המוצעים: מטפלים/ות לצוותים החינוכיים - טיפולים בגנים, סייעים.ות, מבשלים/ות, מדריכות/ים להוסטלים ולמרכזי התעסוקה. כמו כן מחפשים בעמותה אנשי מקצוע מתחומי הטיפול ביניהם: עבודה סוציאלית, קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, פסיכולוגיה, ניתוח התנהגות וטיפול בהבעה ויצירה. לשליחת קו"ח.
עמותת עמיחי, הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה, מגייסת עובדים למשרת הדרכה במרכז יום הטיפולי סיעודי לבני 21 ומעלה הפועל בבית עמיחי בהוד השרון. המשרה בהיקף של חמישה ימים בשבוע, כאשר הדרכה והכשרה לתפקיד ייתנו על ידי העמותה. בנוסף דרושים לחברה מדריכים מטפלים למערך הדיור בקהילה בהוד השרון, לעבודה במשמרות המתאימה לסטודנטים ומוכרת כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים. לשליחת קו"ח. למידע נוסף באתר העמותה.
5 צפייה בגלריה
בית עמיחי
בית עמיחי
בית עמיחי
(צילום: בית עמיחי)
חברת תיגבור המספקת שירותי כוח אדם בתחומי סיעוד, שמירה ואבטחה ושירותי מיקור חוץ, מגייסת מאות עובדים למשרות שונות. בין המשרות הדרושות: 12 אנשי סיסטם לאזור ירושלים והמרכז, וכ-15 בודקי תוכנה לתוכנות שונות לאיזור ירושלים ות"א. לשליחת קו"ח. בנוסף, דרושים לחברה 500 נציגי שירות ולקוחות בכל הארץ. למידע נוסף.
חברת פרודוור (Prodware) ישראל, זרוע הפעילות הישראלית של קבוצת Prodware העולמית, המפתחת פתרונות IT לעסקים, מגייסת מנהלי פרויקטים, אנשי פיתוח בתחומים שונים, יועצי אבטחת מידע, מומחי אינטרנט, DevOps, בודקי תוכנה (QA), מנהלי מוצר ועוד.
"גם בעיצומה של מגיפת הקורונה אנו מחוייבים לתמיכה בלקוחותינו ולהצלחתם, תוך שמירה על המשכיות עסקית, פרודוקטיביות גבוהה וצמיחה. זכינו גם בפרויקטים חדשים ואנו זקוקים להגדלת ההון האנושי שלנו", מסר המנכ"ל, יוסי חיימוב. "במקביל הגיעו אלינו פניות מארגונים אחרים לסייע באיתור וגיוס עובדים למיקור חוץ, והחלטנו להרחיב את פעילות חטיבת Technology eXperts". לשליחת קו"ח.
הסטארט אפ נמוגו, המתמחה בעולמות האי קומרס, מגייס 15 עובדים למשרדים בהרצליה פיתוח. בין המשרות הדרושות: FULL STACK DEVELOPER עם לפחות שלוש שנות ניסיון, ו-SENIOR PRODUCT MANAGER עם ניסיון של חמש שנים לפחות בעולמות הדאטה והאנליטיקס. לדברי הבעלים, חמי כץ: "תהליכים שצפינו שיקרו בחמש השנים הבאות קרו במספר שבועות. בשל הביקוש העולה למוצרים שלנו בקרב הקמעונאיות הגדולות הפועלות בעולם האון ליין, אנחנו מרחיבים משמעותית את צוותי המפתחים, תמיכה שיווק ומכירות, והמשכנו בגיוסי עובדים לאורך כל התקופה האחרונה ואנו מתכוונים להרחיב עוד את מאמצי הגיוס בישראל ובעולם במהלך 2020". מידע נוסף באתר החברה.
חברת הסייבר SentinelOne, המתמחה באבטחת תחנות קצה, מגייסת 50 עובדים למשרות בתפקידי פיתוח, מחקר סייבר, ניהול מוצר, devops, automation. ראיונות העבודה מתבצעים בזום, והעבודה עצמה מתבצעת ממשרדי החברה בתל אביב. יותם גוטמן, מנהל השיווק, מציין כי "החברה נמצאת בתנופת צמיחה ומתכוונת לגייס עוד עשרות עובדים בהמשך השנה. הקורונה והמעברלעבודה מהבית לא פגע במכירות של החברה ויש כוונה להמשיך את הצמיחה החזקה עד לסוף השנה. לא רק שהמשכורות לא נפגעו לאור משבר הקורונה אלא מאחר ואנו בתהליך צמיחה וגיוס מואץ המשכורות תחרותיות ואטרקטיביות ביותר".למידע נוסף והגשת מועמדות.
5 צפייה בגלריה
SentinelOne
SentinelOne
SentinelOne
(צילום: SentinelOne )
בינת סמך מקבוצת רד-בינת, המספקת שירותי מחשוב, מגייסת כ-50 עובדים למרכזים שהיא מפעילה עבור הסקטור העסקי והממשלתי. רוב המשרות באזור המרכז וירושלים. החברה, שמעסיקה כיום כ-400 עובדים, מפעילה כ-15 מוקדי שרות ומוקדים טכניים ובהם המרכז למיצוי זכויות ניצולי שואה של משרד האוצר, מוקד 118 של משרד הרווחה, מוקד ההשמה של נציבות המדינה, מוקד אגף השיקום במשרד הביטחון, מוקד משפחות והנצחה של משרד הביטחון ועוד. בין התפקידים הפתוחים: אנשי אנליטיקה ו-Big data בכל הרמות, מנתחי מערכות, אנשי סיסטם, מפתחי JAVA, מפתחי BI, בקרי אבטחת מידע ומומחה תקשורת.
רון ווליכמן, מנכ"ל החברה, מציין כי ראיונות העבודה מתבצעים בוידאו והעבודה מתבצעת חלק מהימים מהבית וחלקם במרכזים עצמם. "העולם מתמודד עם משבר קשה שהוביל לנסיקה באחוזי האבטלה, ואנו כקבוצה ישראלית מרגישים אחריות כבדה לסיוע ביצירת מקומות עבודה בתקופה מורכבת זו", אומר בינת סמך מקבוצת רד-בינת. "בינת סמך ממשיכה לדגול בגיוון תעסוקתי וקוראת למועמדים ומועמדות פוטנציאליים מכל המגזרים, הדתות ובכל הגילאים, להצטרף לקבוצת המחשוב והטכנולוגיה מהמובילות בישראל". מידע נוסף באתר החברה.
חברת JFrog, המפתחת טכנולוגיה המאפשרת שחרור עדכוני תוכנה אוטומטיים ומאובטחים, מגייסת עשרות עובדים ועובדות למשרדיה בתל אביב ובנתניה. בין המשרות הדרושות: מפתחים מנוסים, ראשי צוותים בפיתוח, אנשי DevOps מנוסים, מנהלי מוצר, אנשי Security ואנשי מכירות. ראיונות העבודה עם מועמדים יתקיימו בזום. לפרטים ושליחת קו"ח.
חברת הפינטק הישראלית "חשבונית ירוקה", מגייסת עובדים ל-10 משרות למשרדיה בתל אביב. לחברה דרושים Front end developer ואנשי תמיכה למחלקת התמיכה. "הקורונה הביאה איתה לא מעט שכירים שפותחים עסקים וממציאים את עצמם מחדש במטרה ליצור אפיקי הכנסה נוספים וזאת למרות המשבר של קהילת העצמאיים בחודשים האחרונים", מסבירה ליאור וילצ׳ינסקי מנכ"לית החברה את הגידול בדרישה לעובדים.
"כמו כן, יש מגמת עליה ברכישות באון ליין ועסקים רבים שעבדו עד היום רק באוף ליין הבינו שעליהם לעבור לשירות מכירה גם באופן וירטואלי. למעשה, הקורונה האיצה בענף את המעבר לדיגיטל כמו שעשתה בהרבה ענפים אחרים. בשל כך, אנחנו מעבים את מערך התמיכה שלנו וממשיכים להרחיב את המוצרים והיכולות שלנו בכל מה שקשור בפתרונות טכנולוגיים עבור עצמאים״. להגשת מועמדות למשרות.
חברת הפינטק הישראלית GMT, המתמחה בהמרות והעברות כספים לחו"ל, מגייסת 10 עובדים למשרות מנהלי מרקום, דיגיטל ומגזרים במחלקת השיווק של החברה. כמו כן, במחלקה הטכנולוגית החברה מחפשת מפתחי JAVA/SQL (עדיפות לבעלי/ות ידע בvue.js) ומתכנתים, אשת/איש אופרציה Devops עם ניסיון בענן ולינוקס וכן שני שליחים/ות לעבודה במטה החברה שבתל אביב עם אפשרות לעבוד גם מהבית.
"אמנם הקורונה יצרה משבר גלובלי גדול אבל במקביל היא גם יצרה הזדמנויות חדשות להתפתח וליצור שירותים, מוצרים וקשרים חדשים עבורנו ועבור לקוחותינו", מציין ערן סרוק, יו"ר החברה. "המהלכים העיקריים שנעשו הם כמובן בהיבט הדיגיטלי ביניהם העברות כספים מהארץ לחו"ל מבלי לצאת מהבית ולעמוד בתורים בנקודות נותני השירות הפיננסי וכן מבלי לעשות שימוש במזומן ולמעשה להעביר כסף באמצעות כרטיס אשראי. כמו כן, דווקא בתקופת התפרצות הנגיף עובדים זרים רבים השתמשו בשירותים שלנו כיוון שנדרשו לסייע למשפחותיהם כלכלית וכן הסיוע עדיין נדרש בחלק מהמדינות בעקבות המשבר. כל אלה, הגבירו את הצורך בתגבור בכוח האדם וכן בפיתוח מוצרים ושירותים נוספים לקראת החורף המאתגר שעתיד לבוא". לשליחת קו"ח.
5 צפייה בגלריה
GMT
GMT
המשרדים של חשבונית ירוקה
(באדיבות החברה)
קבוצת הפרסום הדיגיטלי הבינלאומית קנדגו מגייסת 30 עובדים, בהם מנהלי קמפיינים דיגיטליים (PPC), אנשי פיתוח בכירים, גרפיקאים, קופירייטרים ואנשי רשתות חברתיות דוברי שפת אם אנגלית. לצד גיוס אנשי מקצוע מנוסים, בחברה מחפשים גם מועמדים למשרות התחלתיות, בעלי תואר ראשון בהצטיינות בתחומים של הנדסה או כלכלה, ראיית חשבון וכו', כמו גם הצטיינות בלימודים אקדמאיים וציון פסיכומטרי גבוה.
הסטארט-אפ IntSights, המפתח טכנולוגיה בתום מודיעין הסייבר, מגייס עובדים למשרות פיתוח, למשל Automation Engineer, Backend Team Leader, Machine Learning Engineer ,Senior DevOps, Threat Intelligence Researcher ו-Technical support tier 3. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.
דניאל ארבל, אחראית על הגיוס בחברת IntSights אומרת כי "הקורונה אמנם מאתגרת את כולנו באופן גלובאלי, אבל אצלנו עסקים כרגיל. אנחנו מגייסים בכל הכוח ומחפשים אחר אנשים איכותיים למגוון תפקידים. נוכחנו לראות שהקורונה הביאה איתה איומי סייבר חדשים ויצירתיים שצריך לתת להם מענה מהיר ויעיל ככל שאפשר". לשליחת קו"ח.
5 צפייה בגלריה
מייסדי אינטסייטס
מייסדי אינטסייטס
מייסדי אינטסייטס
(צילום: אינטסייטס )
מרכז הפיתוח של סיטי בתל אביב, העוסק בפיתוח של טכנולוגיות פינטק, מגייס 20 עובדים ועובדות למשרות פיתוח בהן: מפתחי Backend וגם Frontend, Data analyst, Fullstack developer, NLP algorithm experts, Big data developer ועוד. שירלי הילנגר, סמנכ"ל משאבי האנוש של סיטי ומעבדת החדשנות של סיטי בישראל, מציינת כי "לאורך כל תקופת הקורונה מרכז הפיתוח לא הפסיק להגדיל את מצבת כוח האדם. ההמשבר הזה הוכיח לנו יותר מתמיד שטכנולוגיות פיננסיות הן נחוצות מתמיד ואנחנו ממשיכים במלוא הכוח לייצר חדשנות טכנולוגית בתחום הפינטק". לשליחת קו"ח.
הסטארט-אפ CLEW Medical, שפיתח פלטפורמה מבוססת בנה מלאכותית המסייעת לבתי חולים לשפר את הטיפול בחולים, מגייס עובדים למרכז הפיתוח בנתניה. בין המשרות הדרושות - מנהל ניסויים קליניים בעל ניסיון ניהולי רפואי ותואר דוקטור ברפואה, מדריך/מדריכה קליניים - עם הכשרה של אח/אחות וניסיון של מעל לחמש שנים בעבודה בבתי חולים, מפתח/ת Front End עם השכלה אקדמאית רלוונטית וניסיון של 3 שנים לפחות, ומדען/מדענית נתונים בכיר עם תואר ראשון ומעלה או דוקטור במדעי המחשב, מתמטיקה, ביואינפורמטיקה או סטטיסטיקה, ושלוש שנות ניסיון לפחות.