בצל הקרבות מול קבוצת פוקס: רשת ג'מבו סטוק הישראלית פותחת תת-רשת חדשה בשם ג'מבו סטריט, שתפעיל בזכיינות חנויות קטנות ברחובות עירוניים סואנים עם מגוון מוצרים לבית.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הקורונה גרמה לקמעונאים לשוב לרחובות, בין השאר בשל ההזדמנויות הנדל"ניות וחנויות שהתפנו, וכן הרצון של הציבור לרכוש קרוב לבית, לצד הפתיחה הלא סדירה של הקניונים. הסניפים הראשונים ייפתחו בדיזנגוף ואבן גבירול בתל אביב, כאשר הכוונה היא לפתוח שבעה סניפים בשנה הקרובה בתל אביב. לכל אשכול חנויות בעיר יהיה זכיין אחד.
1 צפייה בגלריה
רועי ונונו, מייסד, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק
רועי ונונו, מייסד, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק
רועי ונונו, מייסד, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק
(צילום: ניצן גור)
לדברי רועי ונונו, הבעלים של רשת ג'מבו סטוק, מתנהל משא ומתן למתן זכיינות לחנויות הרחוב בתל אביב מול קבוצה מתחום חיי הלילה, שבעקבות שיתוק הברים והמסעדות בשל הקורונה מעוניינת להיכנס לתחום חדש. ונונו אמר כי "חנויות הסטוקים התפתחו - אנחנו כבר לא קולפן בחמישה שקלים. הגענו לריהוט קל לבית ואביזרי עיצוב שהיו עד כה בפוקס הום וגולף. ביחס לתחרות מול ג'מבו העולמית אמר ונונו כי "הם עם מוצרים שמתאימים לסטייל של ארצות הבלקן ואני מכוון לטעם הישראלי, אני מרגיש את הדודה שלי בבת ים".
ג'מבו הישראלית, המונה 12 סניפים, מנסה למנוע את רישום השם המסחרי ג'מבו בישראל, זיכיון שניתן לקבוצת פוקס להפעלת חנויות של רשת ג'מבו העולמית בארץ. ונונו, שממשיך להיאבק בקבוצת פוקס, טוען כי מדובר ב"סוגייה של הטעיית הצרכן. כשמישהו יגיד שקנה בג'מבו, יחשבו שזה מהרשת העולמית".
ונונו הגיש בשבוע שעבר עתירה נוספת לרשם הסימנים המסחריים, ובה דרש לפסול את עו"ד וקסמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן מלייצג את ג'מבו העולמית בארץ, בטענה כי בעבר ייצג אותו בתיקים שקשורים בשכירויות של נכסים, במהלכם נחשף, לטענתו, למידע מסחרי של ג'מבו ישראל. הרשם פסק הארכה של 60 יום עד שתתקבל הכרעה בנושא הרישום המסחרי של ג'מבו העולמית בישראל, בכדי לתת זמן לעו"ד וקסמן להסדיר את עניין הייצוג בלשכת עורכי הדין.