"חברת מיה תעשיות מזון בע"מ", יצרנית שומשום בשקית ממותג מיה, מבקשת ליידע את קהל לקוחותיה כי בבדיקת מוצרים שגרתית המבוצעת במפעל נמצא חיידק סלמונלה בחומר הגלם. על כן אין לצרוך את המוצר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
המוצר הינו: שומשום ממותג "מיה" בשקית של 100 גרם, ברקוד: 7290002319078 עם תאריך - עדיף להשתמש עד: 24.01.2022. התאריך מופיע בקדמת האריזה. כל מוצרי שומשום אחרים של החברה עם ברקוד שונה ותאריכים אחרים מותרים לשימוש.
1 צפייה בגלריה
שומשום מיה בשקית של 100 גרם
שומשום מיה בשקית של 100 גרם
שומשום מיה בשקית של 100 גרם
(צילום: יח"צ)
החברה הודיעה כי צרכנים המחזיקים במוצרים אלו מוזמנים להגיע לנקודות המכירה ולהחליפם בחדשים. בנוסף, החברה פועלת לאיסוף המוצר מדרכי השיווק.
החברה ציינה בהודעתה כי חיידק הסלמונלה אינו שורד בחום הבישול, ועל כן אין סכנה בריאותית למי שאוכל את השומשום לאחר בישול/אפייה מלאים.
אצל אנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלה המתבטאת בחום, שלשול (לעיתים דמי), בחילה, הקאות וכאבי בטן. במקרים נדירים אף יכולים להיגרם סיבוכים. באוכלוסיות רגישות כמו ילדים צעירים, בעלי מערכת חיסון מוחלשת וקשישים - החיידק עלול לגרום למחלה קשה ולעיתים אף למוות.
החברה מסרה: "חברת מיה תעשיות מזון בע"מ רואה את בריאות לקוחותיה בעדיפות עליונה ועל כן הוחלט לבצע החזרת המוצר מהמדפים, ופועלת בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות.
"בכל שאלה על המוצר אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 02-535-7991".